jag har en xbox (den ldre) som r chippad med akira2 chip och 120 gb hrddisk. och jag undrar nr man nu har laddat ner ett spel p datorn som r ett xbox spel, hur fr man ver spelet till xboxen? och kan man nu anvnda en helt vanlig internetkabel?
jag har en dator med XP Home.
Jadu, finns redan trdar om detta s vitt jag vet.
Men jag r snll idag!
Ladda ner C-Xbox Tool. ppna ISO filen i programmet och vlj plats fr spelet, tryck sedan start eller dylikt.
Fixa FlashFXP eller liknande. Kolla instllningarna fr IP i din Xbox och anslut sedan Xboxen och datorn genom en router t.ex. Anslut datorn till Xboxen genom det IP't som du stllde in i dashboarden. Sedan r det bara att fra ver mapp fr mapp.
Mste passa p att klaga p din topic, den var inge vidare :\
Edit: Kanske inte bsta frklaringen, men sg till om du inte frstr!
Jadu, finns redan trdar om detta s vitt jag vet.
Men jag r snll idag!
Ladda ner C-Xbox Tool. ppna ISO filen i programmet och vlj plats fr spelet, tryck sedan start eller dylikt.
Fixa FlashFXP eller liknande. Kolla instllningarna fr IP i din Xbox och anslut sedan Xboxen och datorn genom en router t.ex. Anslut datorn till Xboxen genom det IP't som du stllde in i dashboarden. Sedan r det bara att fra ver mapp fr mapp.
Mste passa p att klaga p din topic, den var inge vidare :\
Edit: Kanske inte bsta frklaringen, men sg till om du inte frstr!
jag frstr inte s bra. ... jag r inte en tekniknrd... med lite enklare ord s ska det funka...:P
Vad r det du inte frstr? : ) Hoppas du vet vad IP r, dashboarden r sjlva programmet i Xboxen, eller hur man ska sga. FlashFXP och C-Xbox Tool r program.
Vad r det du inte frstr? : ) Hoppas du vet vad IP r, dashboarden r sjlva programmet i Xboxen, eller hur man ska sga. FlashFXP och C-Xbox Tool r program.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!