Har precis ftt en bra joystick av en kompis. r lite sugen p ett spel dr man inte bara flyger, utan skjuter och krigar ochs. BF2 r jag inte intresserad av och lder p spelet spelar ingen roll (typ) .
Falcon 4.0 kan jag rekommendera. F-16 simulator, dr man ven kan gra sina egna uppdrag (Lgga till luftvrnsbatterier, hangarfartyg, fiendeplan, helikoptrar osv). Annars r ju Lock On en klassiker, men jag fredrar Falcon. Gillar du att flyga ldre krigsflygplan s ska du testa IL2 Sturmovik 1946 ( den kompletta versionen med alla tillgg i).
jag brjade spela Flight Simulator 2 nr jag fick joystick! Iofs bara skjuta men det r e bra brjan. Annars r BF1942 altid en klassiker!
Min bror har en samling med alla flight simulator men dr fr man inte skjuta. r sugen p att vara en pilot i ett krig eller ntt, typ andra vrldskrigsstuk p det
IL2 som gller. Kp! Det bsta och enda du r ute efter... vet, fr jag var ute p samma jakt fr ett tag sen Singleplayerlget var inget vidare tyckte jag (fr svrt att hnga med) utan det var multiplayerlget som fick fast mig...
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!