2007-04-22, 19:28
Medlem
yoshs avatar
Har precis ftt en bra joystick av en kompis. r lite sugen p ett spel dr man inte bara flyger, utan skjuter och krigar ochs. BF2 r jag inte intresserad av och lder p spelet spelar ingen roll (typ) .
Citera
2007-04-22, 20:19
Medlem
Coolcittes avatar
Falcon 4.0 kan jag rekommendera. F-16 simulator, dr man ven kan gra sina egna uppdrag (Lgga till luftvrnsbatterier, hangarfartyg, fiendeplan, helikoptrar osv). Annars r ju Lock On en klassiker, men jag fredrar Falcon. Gillar du att flyga ldre krigsflygplan s ska du testa IL2 Sturmovik 1946 ( den kompletta versionen med alla tillgg i).

Det r vl dom tre flygspelen som r bst imo.
Citera
2007-04-22, 21:32
Medlem
jack_of_spadess avatar
IL2: Sturmovik

Bsta WWII-spelet nnsin, enligt mig.

EDIT: Note to self: lsa inlgget fre innan jag postar i fortsttningen.
Citera
2007-04-22, 22:33
Medlem
yoshs avatar
Tack s mycket , fr ta att "kpa" dom spelen d
Citera
2007-04-22, 22:58
Medlem
jag brjade spela Flight Simulator 2 nr jag fick joystick! Iofs bara skjuta men det r e bra brjan. Annars r BF1942 altid en klassiker!
Citera
2007-04-22, 23:00
Medlem
yoshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keem
jag brjade spela Flight Simulator 2 nr jag fick joystick! Iofs bara skjuta men det r e bra brjan. Annars r BF1942 altid en klassiker!
Min bror har en samling med alla flight simulator men dr fr man inte skjuta. r sugen p att vara en pilot i ett krig eller ntt, typ andra vrldskrigsstuk p det
Citera
2007-04-22, 23:02
Medlem
Subb[a]s avatar
IL2 som gller. Kp! Det bsta och enda du r ute efter... vet, fr jag var ute p samma jakt fr ett tag sen Singleplayerlget var inget vidare tyckte jag (fr svrt att hnga med) utan det var multiplayerlget som fick fast mig...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in