Flashback bygger pepparkakshus!
2007-04-22, 20:31
Medlem
HFisBacks avatar
Spelar just nu ettan, united offensive, efter att ha spelat 2:an (inte analen) 3 gånger.

Fråga: Är det så att man måste avancera (attackera/anfalla) för att komma nån vart?
När jag provat att spela taktiskt och försöka skjuta av fienden INNAN jag tar mig framåt/vidare så känns det som om det bara kommer mer å mer fiender.
Jag måste alltså anfalla framåt för att "vinna" fighten.

Är det så att det finns "oändligt" med fiender om man håller sig still och skjuter av dom efter hand?

Hoppas ni förstår vad jag menar!

En sak till; i tvåan efter att ha spelat som engelskman, så har det hänt att när kampanjen går vidare till den ryska så pratar mina ryska kamrater med engelsk/skotsk dialekt. Nån mer som märkt detta fenomen?
Citera
2007-04-22, 20:41
Medlem
slutagnälls avatar
Detta kanske du redan märkt, men i tvåan så verkar det ju ibland finnas oändligt med fiender så att man måste anfalla, ibland inte (och då menar jag inte bara de uppdrag där man är satt att försvara).
Citera
2007-04-22, 21:00
Medlem
HFisBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slutagnäll
Detta kanske du redan märkt, men i tvåan så verkar det ju ibland finnas oändligt med fiender så att man måste anfalla, ibland inte (och då menar jag inte bara de uppdrag där man är satt att försvara).

Precis, i tvåan när man är ryss och skall snipa tyskar samt försvara den byggnad man är i, så är det ju bara att vara still å panga på. Men i andra fall verkar det som tyskarna kommer i samma takt som du dödar dom om du inte avancerar, likaså i CoD 1.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in