2007-04-26, 12:42
Medlem
Jag undrar hur porrskådisarna klarar sig utan könssjukdomar och liknande. Gör dom ens de? Då man ofta ser inspelningar där ingen kondom förekommer, och speciellt när de är mycket analsex.
Har man vid varje porrfilmsinspelning tvingat alla skådisar att bevisa att dom inte har någon könssjukdom?
Alla måste ju iaf ha herpes?
Samma sak med graviditeter? p-piller på alla? hur vet man att kvinnan sköter sitt lixom, eller är de upp till henne?
Citera
2007-04-26, 12:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sjõbbe
Jag undrar hur porrskådisarna klarar sig utan könssjukdomar och liknande. Gör dom ens de? Då man ofta ser inspelningar där ingen kondom förekommer, och speciellt när de är mycket analsex.
Har man vid varje porrfilmsinspelning tvingat alla skådisar att bevisa att dom inte har någon könssjukdom?
Alla måste ju iaf ha herpes?
Samma sak med graviditeter? p-piller på alla? hur vet man att kvinnan sköter sitt lixom, eller är de upp till henne?
Det är nog en hel del tester innan..
Citera
2007-04-26, 12:50
Medlem
tjaboooos avatar
i 2 dokumentärer jag sett har deltagarna haft med sej papper på att dom var sjukdomsfria vid provtagningen.
Citera
2007-04-26, 16:07
Medlem
MrNoOnes avatar
Herpes brukar efter att skoven inte syns som blåsor runt kön och anus efter ngt år. Man har det fortfarande och man kan/brukar få finnar på röven och rygg istället då man annars kan ha helt symptomfria skov. Kolla hur många brudar som blir påsatta i rumpan som faktiskt ofta har småfinnas på skinkorna, inte helt ovanligt i porrfilmer även på de "snyggare/renare/fräschare brudarna".

Könssjukdom eller ej, vem vet...
Citera
2007-04-26, 16:12
Bannlyst
Jag läste i tidningen Cafe för några år sedan om en intervju som handlade om Rocco och han påstod att de flesta i branchen hade herpes. En svensk föredetta porrskådis träffade jag på en krog för ett tag sedan och han lade av när han åkte på klamydia under en inspelning. Det kanske fuskas en del med de där papprena?

Hoppas att denna post hamnar rätt då det är den första jag postar. Annars hoppas jag att moderatorn har överseende med det.
Citera
2007-04-26, 18:13
Medlem
tjaboooos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TT Boy
Det kanske fuskas en del med de där papprena?
tror inte de, iallafall dom seriösa i branshen har nog ett å annat att säga om det.
Citera
2007-04-27, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjaboooo
tror inte de, iallafall dom seriösa i branshen har nog ett å annat att säga om det.

Jo, fast man sku ju kunna tänka sig att folk fuskar en del på lägre kvalitets filmer. De är ju ändå en del pengar i de.

Men tydligen då så finns de en stor del smittospridande inom porrbranchen. Herpes iaf. Ujuj är nog ingen trevlig branch alls egentligen
Citera
2007-04-27, 13:08
Medlem
Linda Thorén säger i den här intervjun att hon fått klamydia 2 ggr
http://www.girlscorner.nu/monadens/monadens19.asp
Citera
2007-04-27, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D.G
Linda Thorén säger i den här intervjun att hon fått klamydia 2 ggr
http://www.girlscorner.nu/monadens/monadens19.asp

Off topic;

Och för att spinna vidare säger Linda; "Jag reste till Stockholm och gjorde den där provplåtningen och det var kul! Så jag ville göra mer jobb. Det var bara det att jag inte hade fyllt arton ännu, så jag fick vänta ett halvår först. När jag fyllt arton gjorde jag ett par utvik och sen frågade dom om jag ville vara med på film. Den första scen jag gjorde var på ett köksbord med Jan Hedin.

- Vilken film är det?"

Svaret är: SVENSKA SÖTNOSAR
Citera
2007-04-27, 19:22
Medlem
aryan_utophias avatar
mm, det är skitvanligt med herpes. Läste ett inlägg på clubkatja.com där Katja Kassin skrev att man typ får räkna med att få det om man ger sig in i branschen.

Alla porrstjärnor måste typ ha ett giltigt test på att de är fria från könssjukdomar, som är giltigt ifall de ska spela in en film i LA alltså.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in