2007-04-28, 16:53
Medlem
Coolcittes avatar
Har ett problem med Reservoir Dogs. Har precis bytt dator och laddade drfr ned Reservoir Dogs som jag tycker r ett underskattat spel. Tog samma release som jag krde p den gamla datorn. Installation och s gick fint, likas att starta spelet. Men nu, p frsta banan nr man ska trna med pistolerna, gr allt t helvete. Skjuta i luften gr bra, men s fort man ska skjuta p en tunna som exploderar te x fryser spelet, och bakgrundsmusiken brjar hacka. Kr med GeForce 6600 GT och krde p gamla datorn med GeForce 3-kort och dr flt allt fint, s jag tycker inte det ska vara ngot lagg med ett GeForce 6-kort. Vad ska jag gra?
Citera
2007-04-29, 13:13
Medlem
Coolcittes avatar
ver 40 visningar och inget svar? Kom igen nu fr fan!
Citera
2007-04-29, 13:17
Medlem
Verkar som om drivrutiner saknas, uppdatera med windows update och g in i GeForce hemsida och ladda ner senaste drivrutinen fr ditt grafik kort.

Vrd ett frsk.
Citera
2007-04-29, 13:17
Medlem
Bajslocks avatar
uppdatera drivrutinerna till grafikkortet d?
Citera
2007-04-29, 13:19
Medlem
sekazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolcitte
ver 40 visningar och inget svar? Kom igen nu fr fan!

Jvla muntergk.
Citera
2007-04-29, 14:14
Medlem
Coolcittes avatar
Jag har redan nyaste drivrutinerna, s det kan inte vara ngot snt. Har funderat p om det r fel p releasen...
Citera
2007-04-30, 04:59
Medlem
Thaumatines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolcitte
Jag har redan nyaste drivrutinerna, s det kan inte vara ngot snt. Har funderat p om det r fel p releasen...

Vilken grupp har releasat den ? Jag har nmligen haft problem med RELOADED-rellen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in