Citat:
Ursprungligen postat av PowerOfThinking
Jag tror de gav henne för mycket sedatives...tvillingarna hade ju inte ens vaknat den kvällen hon "försvann", och Kate hade kontrollerat med ena hande framför tvillingarnas mun, om de andades...
Jag tror de snart kommer att bli åtalade, det är bara frågan om hur lång tid det kommer att behövas...Amaral ska få tillbaka sina böcker, så SY och PJ är säker på väg att ta fram sanningen. Hur ska Kate och Gerry klara sanningen?
Hur länge har de råd med advokaterna Carter/Ruck?
Vi är nog väldigt överens om att Maddie dog på hotellet, säkerligen på grund av för mycket sedatives. Du verkar väldigt insatt i fallet, jag vet inte om du läst boken eller sett dokumentären av den portugisiska polisen.
Var hygglig och förklara för mig vad är Amaral, SY och PJ det skulle vara bra att veta.
Tror du verkligen att de kommer att bli åtalade? Även om det är önskvärt så har väl inget nytt tillkommit?
Undrar om de någonsin talar med varandra om vad som verkligen hände? Eller har de gått så långt ner i förnekelse att de verkligen tror på vad de själv säger.
Jag tror det var
tuesday som skrev något om krematorium, tidigare har jag alltid trott att hon blivit dumpad till havs.
Har jag missuppfattat det eller hade de inte tillgång till en båt på något sätt?
Då man vet hur många barn som är försvunna på riktigt ( som inte är blonda barn med välutbildade föräldrar) som inte får något utrymme överhuvudtaget i media blir man arg på riktigt.