2007-05-10, 21:29
Medlem
Hej

jag undrar om ngon vet vart man kan f tag p s kallad avslappningsmusik. nu menar jag inte sdant som finns hur mycket som helst av utan har ngon rst som sger typ spnn hger armen slappna av etc. vet att jag har lyssnat p sdana i skolan.

tacksam fr svar!
Citera
2007-05-10, 21:58
Awaiting Email Confirmation
Gratis r gott!

Finns massor bra som jag sjlv provat.
http://thepiratebay.org/search/avslappning/0/0/0

Annars finns det ven p apoteket.
Citera
2007-05-10, 22:10
Medlem
Lars_Erik Unesthl r en man som gjort en hel del sn musik eller prat. Borde finnas att ladda ner.
Citera
2007-05-11, 00:20
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av OGIO
Lars_Erik Unesthl r en man som gjort en hel del sn musik eller prat. Borde finnas att ladda ner.

Finns att ladda ner och det r riktigt bra!
Citera
2007-05-11, 13:19
Medlem
hmm var lite skumma trffar men tackar fr svaret!

ps. tpb lnken funkade inte :S

EDIT: bra med seeders var det ocks =/ NOT
Citera
2007-08-25, 03:46
Medlem
unesthls skivor finns o lna p bibliotek, de r de bsta du kan hitta p svenska! brja med mental grundtrning (som jag tror du syftar p). du kan ocks bestlla skivor p www.veje.nu, dom har allt av unesthl. lycka till!
Citera
2007-08-25, 20:33
Medlem
certain+s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mcpot88
Hej

jag undrar om ngon vet vart man kan f tag p s kallad avslappningsmusik. nu menar jag inte sdant som finns hur mycket som helst av utan har ngon rst som sger typ spnn hger armen slappna av etc. vet att jag har lyssnat p sdana i skolan.

tacksam fr svar!

Vilken tur att du stllde frgan, det hr var verkligen ngot som jag behvde. Trkigt att du ser hinder med seeds. Prva med att ladda ner nattetid s e det skert klart nr du vaknar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in