Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2024-04-04, 17:15
  #25
Medlem
Winny123s avatar
Ny raid i malmö
https://www.gp.se/nyheter/sverige/up...3-7c755ba99b8a
Citera
2024-04-10, 19:51
  #26
Medlem
tram123s avatar
Tror de flesta shoppar ändrat rutiner nu iaf så det är lugnt att beställa igen.
Vet att sw*dstore ändrat rutin helt så det inte är dedär bruna vadderade kuverten och packat bättre än innan m.m.
Citera
2024-04-19, 23:47
  #27
Medlem
DynamoBeiruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tram123
Tror de flesta shoppar ändrat rutiner nu iaf så det är lugnt att beställa igen.
Vet att sw*dstore ändrat rutin helt så det inte är dedär bruna vadderade kuverten och packat bättre än innan m.m.

Jag skulle behöva HCG och Clomid. Men vågar fan inte beställa något. Dels har jag aldrig köpt olagliga saker online så det tar emot. Allra helst nu med alla brev etc…
Ostraffad
:/
Citera
2024-04-20, 15:05
  #28
Medlem
Onuzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrstardust
Mig veterligen så får inte postpersonal öppna några brev.
De ska kontakta polisen om vid misstänka om något olagligt.

https://handelsnytt.se/2023/01/11/mi...nya-postlagen/
Det du länkar är 16 mån gammalt
Citera
2024-04-20, 16:05
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onuzy
Det du länkar är 16 mån gammalt

Det var då den nya lagen kom.
Citera
2024-04-20, 21:26
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DynamoBeirut
Jag skulle behöva HCG och Clomid. Men vågar fan inte beställa något. Dels har jag aldrig köpt olagliga saker online så det tar emot. Allra helst nu med alla brev etc…
Ostraffad
:/
De behöver bevis att det är du som beställt grejerna, för du ska åka dit om paket blir plockat. Vilket de inte har om skickat med frimärken.

Blir paketet taget kan du hitta på det är någon som vill jävlas med dig genom beställa olagligheter till dig i ditt namn. Neka allt.
Citera
2024-04-21, 17:05
  #31
Medlem
shitmagnets avatar
Vet att t.ex VG lämnar spårningsnummer men... Ska man blåneka att man gjort en beställning så är det kanske är bra om man inte suttit och loggat in och spårat sin försändelse tio ggr om dagen.

Hur går det till om ens paket öppnats förresten.
Står det två söta uniformerade blondiner utanför dörren helt appropå och örfilar en med en husrannsakan, eller?
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback