• 4
  • 5
2009-07-09, 11:53
Medlem
Frattimondes avatar
ZSNES och VNES
Citera
2010-03-01, 16:17
Medlem
gruzzes avatar
Jag har gba emulator på min xbox. Och jag har brännt över gba spel på en skiva och provade spela på xbox:en men det kommer inte upp något på min emulator när jag sätter i skivan ?????nån som kan svara??
Citera
2010-03-01, 16:21
Medlem
gruzzes avatar
Jag har chippat xbox
Citera
2010-03-01, 20:58
Medlem
en hel del! mest snes och megadrive. lite nes ibland.
Citera
2010-03-01, 22:36
Medlem
SniperJackals avatar
jävla noobs. själv kör man med ps2 emulator fast det är bara fåtal titlar jag orkat köra.
har äldre emulatorer med men det är fan inte ofta man spelar dom. Ibland drar man igång nåt för nostalgin men sällan man ids klara ut dom.

dock har jag nyligen kört igenom sonic 1 o 2. ska ge mig på 3an snart. Tänkte eftersom 4an kommer till psn i år
Citera
2010-03-01, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SniperJackal
jävla noobs. själv kör man med ps2 emulator fast det är bara fåtal titlar jag orkat köra.
har äldre emulatorer med men det är fan inte ofta man spelar dom. Ibland drar man igång nåt för nostalgin men sällan man ids klara ut dom.

Även Wii emuleras friskt. Men Kompbiliteten med vissa spel är än så länge inte på topp, Jag har inte riktigt orkat sätta igång själv, fastän min dator har tillräckligt med kraft för att greja emuleringen.

Kanske finns bättre forum även fast jag inte har hittat något alternativ (?) http://forums.ngemu.com/dolphin-discussion/

Som synes ligger Wii diskussionerna "gömda" i GameCubesectionen. Dem aksnke har låtit vara så. Antagligen skulle Nintendo få spel om dem fick nyss om diskussionerna
Citera
2010-03-01, 23:42
Medlem
Skogswalds avatar
Främst NES & SNES!

Nestopia & Snes9X.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto