Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-05-21, 19:24
  #1
Medlem
lrggs avatar
Jag har kollat in Alicia på Prettygirls hemsida ett tag och tyckt att hon är nog en tjej i min smak .Häromdan fick jag tid att besöka henne , ringde från färjan och hörde efter att hon var där och beställde tid .Det tar ca en kvart att gå från färjan till Prettygirls som ligger i källaren under en resturang i en villa .
Nere i källaren är det lite slitet och gammalt men ändå rent och fint , blev insläppt och fick träffa Alicia meddetsamma .Bilder , ålder och beskrivning stämmer ganska bra med verkligheten ,något enstaka kilo har hon nog gott upp i vikt . Hon är ganska kort kanske 160 cm , ser trevlig men alldaglig ut , har riktigt fina äkta bröst och hon har ett vackert leende .
Jag beställde vanlig dansk ( sammlag ) och det kostade 500 dk ,vi började med henne överst .Därefter bakifrån och avslutade med missionären ,hon knullade med inlevelse och verkade ha nöje av det hon höll på med .Alicia är en riktigt go tjej att käla med och att ha sex med
Vi pratade Engelska med varandra och hade det trevligt under och efter akten .Hon berättade att hon varit i Danmark i 5 år och att hon arbetar som städerska på dagarna men brukar jobba på Prettygirls två pass i veckan .
Jag kan rekomendera Alicia till de som tycker om mörkhöjade tjejer ,tidigare har jag besökt Emilie ,Mille och Monique på Prettygirls tre unga snygga sexiga tjejer .

http://www.prettygirls.dk

http://www.prettygirls.dk/piger/alicia/alicia.htm
Citera
2007-07-06, 14:18
  #2
Medlem
urbs avatar
gllar du morka?

Investera i en svang till Tyskland for att traffa denna Brazze brud.

www.tyraleggs.com

Skicka ett mail och bestam mote. Hon har en skitskon polare fran Colombia om det ar sa att du vill ha en trekant. Lycka till
Citera
2007-07-07, 15:43
  #3
Medlem
Jackthehammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urb
Investera i en svang till Tyskland for att traffa denna Brazze brud.

www.tyraleggs.com

Skicka ett mail och bestam mote. Hon har en skitskon polare fran Colombia om det ar sa att du vill ha en trekant. Lycka till

Will do, säger jag bara
Citera
2007-07-07, 17:48
  #4
Medlem
lrggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urb
Investera i en svang till Tyskland for att traffa denna Brazze brud.

www.tyraleggs.com

Skicka ett mail och bestam mote. Hon har en skitskon polare fran Colombia om det ar sa att du vill ha en trekant. Lycka till

For mej ar det tiden som inte racker inte pengarna
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback