Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-05-28, 16:08
  #301
Medlem
apparatchiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AkForce
Someone went full retard.

Grattis till årets bump!
Citera
2013-05-29, 14:20
  #302
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apparatchik
Grattis till årets bump!
Fast hade detta hänt idag, typ 6 år senare, hade jag nog inte uttalat mig som jag gjorde då, dvs helt fördöma det. Då fanns fortfarande ett förtroende för Reinfeldt hos mig. Det är borta idag.
Citera
2016-12-27, 10:06
  #303
Avstängd
Mertillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
När du blir äldre kommer du att förstå varför det inte är bra att utsätta makthavare för liknande situationer. Den här gången var det ofarligt, nästa gång kanske det är en syraattack. Varje gång någon blir utsatt för liknande saker så blir de försiktigare och rör sig försiktigare och definitivt mer bevakade när de är bland folk.

Jag vill inte ha den utvecklingen i Sverige och därför avskyr jag de idioter som utför dessa attentat. De förstår inte vad de ställer till med, utan de tycker bara att det är ett enstaka skämt.

Det blev stor skillnad på hur våra höga politiker rörde sig bland folk efter Palmemordet och även efter mordet på Anna Lindh.

Det är deras enda hopp för jag vill inte bli utsatt för liknande själv från maktelitens stormtrupper. Men vad makteliten förtjänar för massinvandringen och åsiktsdiktaturen, tänk bara Mussolinis öde 1945, paret Ceaucescus öde 1989 eller Najibullahs öde i Afghanistan 1992.

Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
En politiker är också en människa med familj, det ska man aldrig glömma bort, oavsett vad man tycker om deras åsikter.

Ja ja, det räcker nu. vi behöver inte överdriva känslomässigt. Människorna ifråga är ena as oavsett hur mycket familj de har.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback