Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
2007-05-31, 00:02
Medlem
Ung Hrdrockares avatar
Fan bara fr att jag lste det hr mste jag kka 4 zoppar nu
Citera
2007-05-31, 00:05
Medlem
DesolateWastess avatar
Citat:
Fan bara fr att jag lste det hr mste jag kka 4 zoppar nu

Kanske lika bra att ringa akutmottagningen i frvg d s de vet att du kommer in med eventuella skador?
Jag skulle grna ha mina egna upplevelser videofilmade... se hur man str helt frvirrad och skriker t sin egen icke-levande sng hade varit lagom lustigt.
Citera
2007-05-31, 00:14
Medlem
Ung Hrdrockares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DesolateWastes
Kanske lika bra att ringa akutmottagningen i frvg d s de vet att du kommer in med eventuella skador?
Jag skulle grna ha mina egna upplevelser videofilmade... se hur man str helt frvirrad och skriker t sin egen icke-levande sng hade varit lagom lustigt.

sch jag r vaneanvndare av dom dr sm avlnga beska manickerna
Citera
2007-05-31, 00:19
Medlem
DesolateWastess avatar
Citat:
sch jag r vaneanvndare av dom dr sm avlnga beska manickerna

Brjar det inte snurra fr dig inom en halvtimme s blir jag frvnad.
Citera
2007-05-31, 00:21
Bannlyst
Grundregeln nr det gller lkemedel och droger:
Har du tagit freskriven/lmplig dos fyller du aldrig p fr att du inte knner effekter. Antingen kommer effekterna efter en stund eller s gr de inte det, inte vrt att riskera en verdos d effekterna mnga gnger kar exponentiellt med dosen.
Citera
2007-05-31, 12:40
Medlem
Gravity2s avatar
Hahaha, frlt att jag skrattar, men det r mestadels fr att jag vet hur det r... Lyckades stoppa i mig 10st 10mg Stilnoct och ~15st 5mg stesolid en gng, minns inte s mycket frrn jag vaknar p intensiven dagen efter... Rolig ngest d, speciellt eftersom jag tit upp alla Stesolid som jag verkligen skulle behvt d
3/5, skulle kunnat blivit bttre om du gjort texten mer lttlst.
Citera
2007-06-01, 12:32
Medlem
Ung Hrdrockares avatar
Citat:
Brjar det inte snurra fr dig inom en halvtimme s blir jag frvnad.

Jo visst blir man snurrig, men hallucinationer har jag bara ftt en gng. D satt jag i en bil och helt pltsligt frvandlas biltaket till ett stort smile.
Citera
2007-06-01, 14:17
Medlem
DesolateWastess avatar
Citat:
helt pltsligt frvandlas biltaket till ett stort smile.

Kra bil efter smntabletter? Ditt liv, se bara till att inte ha ihjl ngon annan i processen. : P
Citera
2007-06-02, 10:29
Medlem
Trdpojkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gravity2
Hahaha, frlt att jag skrattar, men det r mestadels fr att jag vet hur det r... Lyckades stoppa i mig 10st 10mg Stilnoct och ~15st 5mg stesolid en gng, minns inte s mycket frrn jag vaknar p intensiven dagen efter... Rolig ngest d, speciellt eftersom jag tit upp alla Stesolid som jag verkligen skulle behvt d
3/5, skulle kunnat blivit bttre om du gjort texten mer lttlst.
Skrivit tripprapport om det? lnk?
Citera
2007-06-02, 12:46
Medlem
Gravity2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trädpojke
Skrivit tripprapport om det? lnk?
Inte en speciellt intressant berttelse, satt hemma och drog lite vodkashots en fredagkvll (Bor hemma, men farsan var borta ver kvllen). Hittade p stilnoctpaketet, och sedan minns jag inget mer... Farsan hade tydligen hittat mig nr jag krlade runt p golvet nr han kom hem, och krt upp mig p akuten. Vaknar vid 11.00 dagen efter och vet inte vart jag r med en massa slangar och maskiner ikopplat i mig
Det hr utlste en hel del ngest, vilket slutade p sluten psykvden i en vecka tv dagar senare

Menmen, nog med OffTopic.
Citera
2007-06-02, 13:41
Medlem
Fotzens avatar
hahaha..Rolig rapport ven om de gick t helvete fr dig.
Citera
2007-06-02, 16:18
Medlem
Ung Hrdrockares avatar
Citat:
Kra bil efter smntabletter? Ditt liv, se bara till att inte ha ihjl ngon annan i processen. : P

Nej jag krde inte bilen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in