Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-25, 10:48
  #553
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alicelin
Jag fattar precis vad du menar och jag är ändå för ung för FB
Tack då vet vi.
__________________
Senast redigerad av Cartne 2024-03-25 kl. 10:52.
Citera
2024-03-25, 20:23
  #554
Avstängd
tomtenspungs avatar
jag satte på en 21-årig tös när jag var 37. Hon var ändå rätt bra inte så flamsig och hon sög som en gudinna. Allt som i lagens mening är ok är ok skulle jag säga är ok dvs ned till 15 då. Sedan hade 99% av män även satt på även 12-14 om det inte fanns en lag helt och fast övertygad. Det finns ju en lag av anledning som sagt... och det är inte för att de är barn eller inte är helt mentalt utvecklade för det finns det 40 åriga töser som är också. det är corporate bullshit. Nej anledningen är att freda alla stackars föräldrar som sitter hemma och oroar sig för att lilla Stina får smaka farbrorsk*ken och inte kan uthärda tanken på det. Moralpanik är grunden till att det finns en lag. Sjukt bra skrivit av mig!
Citera
2024-04-22, 12:32
  #555
Medlem
ö
Citera
2024-04-30, 21:08
  #556
Medlem
RamsesXXs avatar
Jag skulle absolut kunna ha sex med någon som är 16-17 om det var konsensus och gällde till exempel om hon har fetisch för shibari, äldre eller någon form av bdsm. Då ska det tilläggas att jag är 50 år.
Men bara en idiot i min ålder tror att en tjej under 35 ens skulle vara intresserad av en relation eller "vanligt" sex.
Under perioden jag var 45 till 50 så har jag legat med tjejer födda på 60, 70, 80 och 90-talet. Dom flesta har handlat om rollspel, fetischer och dominans. Kvinnor födda på 50-talet börjar bli väldigt gamla nu men man ska inte ropa hej än. Tjejer födda på 00-talet är ju bara en tidsfråga.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback