Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-02-21, 19:12
Medlem
Pungpuckels avatar
Klart vi ska göra en stödaktion.

Kärleksbomba krogen med hjärtan, ballonger och nallar utanför.
Sedan tar vi på oss omaka strumpor och en gemensam klädkod : Rosa mjukisbyxor.
Sedan går vi fram till bardisken och vänder bartendern ryggen.

Kärlek.
Citera
2023-02-21, 19:20
Medlem
bonbonshrimps avatar
LOL! Restaurang Glädjen också
Citera
2023-02-21, 19:22
Medlem
Citat:
– Jag känner mig kränkt och började gråta, berättar hon.

Ja jisses, gråta för det när hon är 25 år. Knappast mogen att vara på krogen ändå. Tror inte det är färgen på byxorna som är problemet utan att det är ett par träningsbyxor. Släpper man inte in gängen i blå Adidasbyxor så släpper man inte in deras tjejer heller i rosa varianter. Därtill så ser hon anskrämlig ut med flerfärgat hår likt tjejer brukar ha med bokstavskombinationer (typ ADD/ADHD). Det senare förklarar säkert gråten. Målad värre än en färgkarta hos Nordsjö och tejp som ögonbryn.

Synd med låst artikel så att man bara såg lite i början och ett foto. Man skulle vilja veta om tidningen ställde frågan om att gå på krogen i träningsbyxor? Övrigt beror väl på ställe och vilken publik de vill ha. Hon passar väl bättre på ett disco hos FUB!
Citera
2023-02-21, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PalmeKiller
Nu var troligen inte spybar hon skulle in på , utan lokal krog i bondhålan som hon skulle in på, men ändå blev inte insläppt på sina byxor? Hur kan vi hjälpa Emelie? Ha en stödgala för henne?

Detta är Humor avdelningen av Flashback, ni förväntas skoja om detta...:-)

Huskvarnabon Emelie Hansson, 25, hade gjort sig fin för ett besök på restaurang Glädje i Jönköping. Men i dörren blev det stopp – på grund av hennes rosa byxor.

– Jag känner mig kränkt och började gråta, berättar hon.

https://www.jp.se/2023-02-21/emelie-...l-ha-en-ursakt
Hade det varit en invandrarbrud så hade dom aldrig vågat neka
Citera
2023-02-21, 19:29
Medlem
Emelie kanske ska inse att det är pga mjukis, inte pga rosa brallor. Vem fan går på klubb i MJUKISBYXOR?
Citera
2023-02-21, 19:31
Medlem
Core.s avatar
Om hon hade cameltoe som på bilden kanske det är därför 🎉
Citera
2023-02-21, 19:33
Bannlyst
Jag hade också nekat henne. Clowner hör hemma på cirkus.
Citera
2023-02-21, 19:33
Medlem
Dofternas avatar
Förresten, det kanske var märkesmjukisar. Typ från Versace?
Citera
2023-02-21, 19:36
Medlem
Meningslösa grejer som svenskar blir kränkta.

Sen börjar folk tala om för mig att Erdogan blir kränkt för dockan.
Citera
2023-02-21, 19:36
Medlem
Bukow123s avatar
Har jobbat dörr i Stockholm under några år och kan med all säkerhet säga att hon skulle ha blivit nekad i vår dörr också pga mjukisbyxor.
Vet inte hur många cirkeldiskussioner jag har haft med dryga och fulla individer som hävdar att deras mjukisbyxor minsann inte är mjukisbyxor för att de kostar 4lax osv.

Samma sak när ”Olle” minsann ska komma in med shorts och flip-flops.
Citera
2023-02-21, 19:40
Medlem
Ja det är frågan om det var till glädje för de andra besökarna att hon inte fick komma in eller om det blivit full glädjeyra och skrattanfall om hon kommit in.

Bra svepskäl för att slippa släppa in någon som ser ut som Tones syrra eller ska vi säga bror.
Citera
2023-02-21, 19:40
Medlem
Så har Sverige äntligen fått sin egen Vicky Pollard. Svårt och tro att den tågolyckan är 25 år gammal. Bara naglarna var ju skäl till att porta henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in