Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-28, 18:27
  #577
Medlem
har-du-ens-betygs avatar
Får noatalgi utav att läsa denna tråd. Fanns inget härligare än att ta lite kontraband i pojkrummet efter middagen och öppna en påse chips, det var gode stunder, tills dosan fölk ut i tvätthögen...
Citera
2017-11-29, 15:13
  #578
Medlem
Hade kommit hem från skolan gick upp på mitt rum satte mig i fönstret och började blossa, efter någon minut hör jag hur någon skriker mitt namn och jag kollar ner, där står morsan skogstokig och skriker så halva stan hör att jag ska släcka ciggen
Citera
2021-01-06, 23:23
  #579
Medlem
Hände idag faktiskt. Hade ett par dosor sibbe på rummet, ordentligt undangömda i både en burk och i ett par strumpor. Trots att jag är inne på mitt 18 varv runt jorden skulle min fina mamma städa mitt rum, inget privatliv här inte Hursomhelst blev det lite allvarssnack efter att dom gjorde upptäckten där jag såg till att ljuga precis lagom mycket. Båda föräldrarna blev mycket sura men det kan hända värre saker i livet.
Citera
2021-01-06, 23:37
  #580
Medlem
Började snusa när jag var 14. Vid den åldern var det inga större mängder men jag hade åtminstone alltid en snusdosa. Lyckades hålla det hemligt tills jag var 18 men jag måste erkänna att jag inte gjorde speciellt mycket för att dölja mitt snusande. Jag fick mer eller mindre provocera fram en reaktion genom ta fram dosan ur fickan och lägga den på bordet framför henne. Eftersom jag vid det tillfället var myndig så blev det inte mycket av reaktion. Hade hon kommit på mig när jag var 14-16 så hade det kanske varit annorlunda. Hon vägrade tro mig när jag sa att jag började snusa som fjortonåring. Min samlade bedömning är hon gladdes åt att det inte var rökning.

Men som sagt, att hon inte kom på mig tidigare är ett mysterium. Jag var inte direkt försiktig av mig.
Citera
2021-01-12, 23:38
  #581
Medlem
Moottorijumalas avatar
Jo det var sommar och jag var 15 barre, hade varit och badat med polarna. Kom hem i hallen och hälsade på morsan, blev dock genast smått nervös eftersom jag visste att jag behövde dra upp den blöta handduken ur väskan där även ett par snusdosor låg. Ryckte iallafall upp handduken och rätt som det var låg det tre dosor av olika sorter på golvet mellan mig och morsan. Själen frös till och tiden likaså. Det blev dock inget tjöt om det, utan hon visste sedan innan då jag inte hade vidtagit några särskilt stora åtgärder för att dölja det hela.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback