Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-15, 18:05
  #1249
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sportmonstret
Tänker att det är väl alla substanser/läkemedel inom bensodiazepiner, opiater etc. Därför det blir så många.
Men finns risken att de testar fritt testosteron, går det?

Varje gång jag gjort tester på Previa har de bara letat efter thc, amfetamin, kokain, Benzo. Ett DROG-test med andra ord.
Citera
2024-01-17, 12:29
  #1250
Medlem
Roidberts avatar
Är spårtiden för mesterolon (Proviron) fortfarande 5-6 veckor?
Citera
2024-02-15, 10:28
  #1251
Avstängd
Nosstocks avatar
Vad är spårtiden på SARMs? Te.x. LGD?
Citera
2024-04-17, 10:19
  #1252
Medlem
Tjo!

Är på behandlingshem för droger dom vet även om att jag tagit mycket steroider innan och de förstår nog jag kommer börja trycka igen så vet inte om man vågar köra testo kommer nästan garanterat bli testad om jag växer för fort..

Är nog förmodligen nästintill nollad på testo får veta snart tog prov hos läkare igår.

Min tanke är om jag ligger strax över gränsvärde så jag inte får recept men de fortfarande är lågt skulle Hcg funka?
Om de kör vanligt dopingtest ger hcg utslag på testo? Hur vanligt är det de testar sarms?
Citera
2024-04-19, 12:04
  #1253
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Irontherapy
Tjo!

Är på behandlingshem för droger dom vet även om att jag tagit mycket steroider innan och de förstår nog jag kommer börja trycka igen så vet inte om man vågar köra testo kommer nästan garanterat bli testad om jag växer för fort..

Är nog förmodligen nästintill nollad på testo får veta snart tog prov hos läkare igår.

Min tanke är om jag ligger strax över gränsvärde så jag inte får recept men de fortfarande är lågt skulle Hcg funka?
Om de kör vanligt dopingtest ger hcg utslag på testo? Hur vanligt är det de testar sarms?

Ingen som har en aning?
Citera
2024-04-27, 22:19
  #1254
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Irontherapy
Tjo!

Är på behandlingshem för droger dom vet även om att jag tagit mycket steroider innan och de förstår nog jag kommer börja trycka igen så vet inte om man vågar köra testo kommer nästan garanterat bli testad om jag växer för fort..

Är nog förmodligen nästintill nollad på testo får veta snart tog prov hos läkare igår.

Min tanke är om jag ligger strax över gränsvärde så jag inte får recept men de fortfarande är lågt skulle Hcg funka?
Om de kör vanligt dopingtest ger hcg utslag på testo? Hur vanligt är det de testar sarms?

Kom igen flashback!! Nån måste veta?
Vanligt doping test ger hcg utslag?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback