2008-06-27, 22:09
Medlem
wääuus avatar
Det är -mycket- roligare om du är full och glad, alternativt endast på partyhumör i goda vänners lag.
Citera
2008-07-22, 15:36
Medlem
Har aldrig varit så mycket för poppers direkt, men i veckan så testade jag poppers på LSD, på fullmoonfestival (en psytrancefestival i tyskland) och jag blev EXTREMT förvånad! Helt jävla grymt var det, förstärkte LSD ruset något enormt. Går inte att beskriva med ord, men dom som gillar psykedeliska rus rekomenderar jag att boosta med poppers. Tummen upp!
Citera
2008-07-29, 12:05
Medlem
X ultra Strong

Har en oöppnad flaska här som jag tänkt prova... Hoppas jag inte får huvudvärk...?
Citera
2008-07-29, 16:23
Medlem
Brunbanans avatar
går snabbt över isf.
Citera
2008-07-29, 16:24
Medlem
Brunbanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr. Brightside
Rush skulle jag rekomendera. Har kört det en jävla massa och aldrig haft nåra problem, och ingen av säkert ett 20-30 tal jag bjudit. Om man jämför med de typer jag använt i England så finns det ganska grova skillnader - de senaste 3 gångerna har jag fått ganska skabbiga sår runt näsborrarna, även utanpå näsan även fast jag inte spillt och liknande.

Nu kan det vara så att jag utvecklat nån mystisk allergi mot poppers, eller att det är fulpoppers jag köpt. Har upplevt lukten ganska annorlunda med så kan vara det.

Nu läste jag tillbaka lite.
Jag har nämligen exact samma symtom av RUSH.
Nästan variga sår.

Några tipps för att snabba upp "läknings" processen.
Citera
2008-08-04, 20:30
Medlem
Hur mycket förstärker popper orgasm/sex ... och ja den drogen har en sjuhelvetes bögstämpel ...
Citera
2008-08-13, 01:00
Medlem
Tänkte köpa från buy-poppers men de har ju så många att välja på och ingen information om vad skillnaden mellan t.ex. Rush incense och vanliga Rush är. Verkar som att vissa bara är rumsparfym? Incense betyder ju rökelse. Kan man verkligen lita på en så virrig sida, dessutom funkar inte bilderna heller. Vad ska man köpa?
Citera
2008-08-13, 07:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cocaine Cowboy
I'll tell you

Jag vill också veta
Citera
2008-08-30, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brunbanan
Nu läste jag tillbaka lite.
Jag har nämligen exact samma symtom av RUSH.
Nästan variga sår.

Några tipps för att snabba upp "läknings" processen.

Tyvärr inte, försöka låta skiten vara i så stor utsträckning som möjligt och sätt plåster över så det inte ser för jävligt ut. Går snabbare om du inte pillar i skiten, precis som alla sår

Tråkigt det du sa om Rush, då var tydligen Poppers också fundamentalt kasst, men får ge det ett sista försök sen när jag väl är tillbaka i sverige igen. Vore kul om någon annan kunde ge lite input ang. detta? Problem med att olika soters poppers ger "sår" runt näsan?

När? Hur?

Somsagt, jag har inte kunnat utröna något samband ännu.
Citera
2008-08-30, 20:00
Medlem
Eyeopeners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DubbelGrodan
Tänkte köpa från buy-poppers men de har ju så många att välja på och ingen information om vad skillnaden mellan t.ex. Rush incense och vanliga Rush är. Verkar som att vissa bara är rumsparfym? Incense betyder ju rökelse. Kan man verkligen lita på en så virrig sida, dessutom funkar inte bilderna heller. Vad ska man köpa?

Det här med att dom kallar det inscense eller Rom oodorisers och liknande har mycket med att göra att det är lättare att sälja dom som sådana produkter.

Det här med alla sorterna är jobbigt i början. Har gjort många beställningar ifrån olika internet shoppar och nästan alltid beställt en liten blandad kompott.

Men skulle rekomendera dig att du köper Rush eller Red om det är första gången du köper poppers. Ruset på dessa skiljer sig en aning och vissa dagar tycker jag att Red funkar bättre för Sex än Rush och vice versa.

Citat:
Ursprungligen postat av Twinsen
Hur mycket förstärker popper orgasm/sex ... och ja den drogen har en sjuhelvetes bögstämpel ...

Tycker att poppers är det bästa man kan ta för att förstärka sin orgasm i drogväg. Testa med att sniffa lite strax innan du är på väg att komma om du tex sitter vid datorn och leker så kommer du märka en verklig skillnad på din orgasm. Tar man det tillsammans med partner kan det vara lite bökigare då effekten inte sitter i så länge och att det kan vara jobbigt att helt i akten göra en kort paus för att få i sig lite mer poppers. Men efter ett tag lär man sig att ta det i rätt tid och då jäklar blir det riktigt skönt.

Poppers tycker jag även potentierar dom allra flesta droger generellt också. Tramadol och poppers ger mig några riktigt sköna minuter. I stort sett alla opiater tycker jag boostas utav poppers, men desvärre endast under en kort stund.

Förövrigt vill jag även tillägga att poppers som enskild drog kan vara riktigt tråkigt att använda sig utav en kväll med polarna endast. Utan tar mina poppers i stället när det gäller sex eller vid andra tillfällen då jag vill förstärka mina kännslor för något. (musik, och cigaretter blir väldigt bra och gott tex vid intag utav poppers)

Kan iof hända att nån flaska dyker upp vid någon efterfest eller förfest och skapar en liten rolig stund med polarna, men något mer för det ändamålet tycker jag inte att det ger.
Senast redigerad av Eyeopener 2008-08-30 kl. 20:12.
Citera
2008-08-30, 20:06
Medlem
Truffess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eyeopener
Det här med att dom kallar det inscense eller Rom oodorisers och liknande har mycket med att göra att det är lättare att sälja dom som sådana produkter.

Det här med alla sorterna är jobbigt i början. Har gjort många beställningar ifrån olika internet shoppar och nästan alltid beställt en liten blandad kompott.

Men skulle rekomendera dig att du köper Rush eller Red om det är första gången du köper poppers. Ruset på dessa skiljer sig en aning och vissa dagar tycker jag att Red funkar bättre för Sex än Rush och vice versa.
Vilket shop tyckte du funkade bäst?
Citera
2008-08-30, 20:17
Medlem
Eyeopeners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truffes
Vilket shop tyckte du funkade bäst?

Vill inte ge ut någon länk till webshop här på forumet pga utav reglerna.
Vill helst inte heller rekomendera någon nån shop eftersom i stort sett alla shoppar jag köpt ifrån så har jag alltid lyckats få nån poppers flaska som är fejk. Vill ju inte göra folk besvikna på någon sida som jag har rekomenderat. Men det är klart vissa butiker är bättre än andra och nuförtiden är det i stort sett endast en shopp jag köper mina poppers ifrån.

Vet inte hur det är nuförtiden om man fortfarande kan åka över till danmark och köpa poppers i närmaste porrbutik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in