Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-22, 22:28
  #14629
Medlem
Sensiseedss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 526
Men får man gå omkring och hästa-på hur man vill?

Ja precis som med tobak har jag uppfattat det som.
Citera
2024-04-23, 18:46
  #14630
Medlem
grekkoz1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 526
Men får man gå omkring och hästa-på hur man vill?

Läste något om att du får inte röka på inom 100 meter ifrån dagis eller lågstadieskola, och Berlin är bombat med just det.
Försök att inte åka på knarksemestrar till huvudstäderna, speciellt inte till storstäderna, men besök gärna storstäderna och köp med er stora kvantiteter och sen ut på småorterna, parkera husbilen och bara rök holken ur hela jävla östblocket!
Citera
2024-04-24, 22:01
  #14631
Medlem
I Berlin har man fått röka fritt de senaste 30-40 åren. Precis som i hela Nederländerna, Amsterdam är ju så klart mest tillgängligt. Där finns alla psykadelika du önskar dessutom. Hela Cph är dessutom fritt att röka i, utom i just Chris då. Fast var köp? Ja det är svårare nu. Men skall du ut på koncert är det väl bara fråga runt. Det finns.
Citera
2024-04-29, 00:31
  #14632
Medlem
The Bears avatar
Jag tog bropass över idag, som vanligt från flygplatsen med metron direkt till criss.

Orkade gå runt i typ 2 timmar och försökte få ögonkontakt med någon som verkade som de sålde. Gav upp och åkte hem.

=/
Citera
2024-04-29, 04:53
  #14633
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The Bear
Jag tog bropass över idag, som vanligt från flygplatsen med metron direkt till criss.

Orkade gå runt i typ 2 timmar och försökte få ögonkontakt med någon som verkade som de sålde. Gav upp och åkte hem.

=/

Träffade du ingen på vägen då? När jag går av bussen och går från torget så det man ju folk som puffar överallt på torget och runt (samma med hela Köpenhamn).

Hoppa över Christiania och hitta nån bra kran istället, tappade själv bort många av mina kontakter när wickr stängdes så behöver också nya kontakter men det brukar inte vara så svårt.
Citera
2024-04-30, 08:42
  #14634
Medlem
Sensiseedss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Bear
Jag tog bropass över idag, som vanligt från flygplatsen med metron direkt till criss.

Orkade gå runt i typ 2 timmar och försökte få ögonkontakt med någon som verkade som de sålde. Gav upp och åkte hem.

=/

Oj låter som danskarna verkligen har tröttnat på häsh ja antar att dom inte tjänade så bra den sista tiden där av accepterade dom att sluta sälja där.
Jag menar hade det varit mycket pengar så hade dom skitit i det och bytt plats då Christiania är ganska stort.
Citera
2024-05-01, 18:07
  #14635
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sensiseeds
Oj låter som danskarna verkligen har tröttnat på häsh ja antar att dom inte tjänade så bra den sista tiden där av accepterade dom att sluta sälja där.
Jag menar hade det varit mycket pengar så hade dom skitit i det och bytt plats då Christiania är ganska stort.

Dom har tjänat riktigt mycket stålar varje dag tidigare. Jag vet att ett litet pusher-bord med en säljare drog in mer än 30k netto om dagen (2023).
__________________
Senast redigerad av brasnyggman 2024-05-01 kl. 18:11.
Citera
2024-05-01, 19:39
  #14636
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Dom har tjänat riktigt mycket stålar varje dag tidigare. Jag vet att ett litet pusher-bord med en säljare drog in mer än 30k netto om dagen (2023).
Ja, de tjänade grova pengar på pusher street. Tror inte den handeln kommer att försvinna. Antagligen bara flytta någon annanstans.
Citera
2024-05-01, 23:32
  #14637
Medlem
Sensiseedss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eltonkebab
Ja, de tjänade grova pengar på pusher street. Tror inte den handeln kommer att försvinna. Antagligen bara flytta någon annanstans.

Jo men var då? Menar du att dom efter att dom byggt om kommer hitta någon annan plats inne i Christiania?
Citera
2024-05-01, 23:33
  #14638
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sensiseeds
Jo men var då? Menar du att dom efter att dom byggt om kommer hitta någon annan plats inne i Christiania?
Det får vi se.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback