Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-09-28, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goateye
Jag var i Christiania i helgen. Helt upprensat. 100%
Frågade runt på en del ställen men det fanns inget att hämta. däremot så svarade alla att de väntar på legalisering igen!
Den som väntar får se men just nu är lönlöst i Christiania.

Det som finns kvar är en stor loppmarknad. Kände spontant att det samhället överlever aldrig utan drogerna...

Instämmer. Var där i veckan och har precis samma upplevelse.
Citera
2024-10-08, 08:10
Medlem
Finns inte kvar idioterna tog den puhser strit vad ska man nu göra där? trampa i hundshit jag älskade att åka till chris och röka en fet men nej nu går inte det längre fuch Christiania
Citera
2024-10-17, 20:35
Medlem
Sensiseedss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djavlab
Finns inte kvar idioterna tog den puhser strit vad ska man nu göra där? trampa i hundshit jag älskade att åka till chris och röka en fet men nej nu går inte det längre fuch Christiania

Jag håller med riktiga veklingar, Fuck Christiania just nu hur fan kan man bara ge upp så som dom gjorde. Svenska gäng borde åka ditt och ta över och sälja istället.

Hur är det i Christiania just nu? Det suger balle loppmarknad för bögar och sunkig kebab och inget danskt hasch bara massa hundbajs du kan lika väl stanna hemma och trampa i hundbajs och dricka din öl.
FIFAN för Christiania hela charmen har dött ingen fristad längre.
Trodde verkligen inte att försäljningen skulle dö ut där.. Polisen vann över dom.
Senast redigerad av Sensiseeds 2024-10-17 kl. 20:37.
Citera
2024-10-17, 20:43
Medlem
grekkoz1s avatar
Ni kan väl försöka komma med lite bättre tips och knep för hur man köper bra skurre i cph istället för att sitta å fisa om hur bra det var förr
Citera
2024-10-17, 22:04
Medlem
Sensiseedss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grekkoz1
Ni kan väl försöka komma med lite bättre tips och knep för hur man köper bra skurre i cph istället för att sitta å fisa om hur bra det var förr

Då kan ju du skapa en ny tråd som heter hur är det i cph just nu?
Denna tråden handlar om läget i Christiania just nu och vi alla svarar att det är bajs. Polisen tog över med hjälp av bögarna.
Finns inte ett skit att göra där längre om du är flummare.
Citera
2024-10-28, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sensiseeds
Jag håller med riktiga veklingar, Fuck Christiania just nu hur fan kan man bara ge upp så som dom gjorde. Svenska gäng borde åka ditt och ta över och sälja istället.

Hur är det i Christiania just nu? Det suger balle loppmarknad för bögar och sunkig kebab och inget danskt hasch bara massa hundbajs du kan lika väl stanna hemma och trampa i hundbajs och dricka din öl.
Trodde verkligen inte att försäljningen skulle dö ut där.. Polisen vann över dom.

Det var som vanligt svartskallar och negrer som förstörde christiania, vad än de vidrör förvandlas till bajs!
Citera
2024-10-28, 09:14
Medlem
Citat:

Nej, gängen bet handen som födde dem och fick sig en hurring. Jävla lallare.
Citera
2024-10-28, 09:17
Medlem
OdCaBos avatar
Dom fick nog av att kriminella gäng kapade deras fristad. Det blev ju inte så mycket fristad till slut, mer ett tillhåll för mcgängen. Nu kanske de kan få lite lugn och ro igen och röka sitt hasch utan en massa tjafs. Antagligen lär väl Danmark legalisera inom nåt år och de har representanter med i det arbete som görs för att förbereda inför det.
Citera
2024-10-30, 20:18
Medlem
guldgurras avatar
Tänkte besöka stället om någon månad men är det sig likt som förr? Rensat upp?
Citera
2024-10-30, 22:21
Medlem
Sensiseedss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guldgurra
Tänkte besöka stället om någon månad men är det sig likt som förr? Rensat upp?

Jag var där idag och köpte. Tro inte på allt du läser åk ditt.
Citera
2024-11-14, 23:00
Avstängd
AGHORIBABA1008s avatar
Citat:

En positiv nyhed!
Citera
2024-11-17, 12:22
Medlem
guldgurras avatar
Citat:
👍
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in