Citat:
Ursprungligen postat av
MustMaster
Jag har vldigt svrt fr Blomqvist. Knns stundom som att han r mer mn om att prata om sin egen excellens n om loppet/sporten.
Lyssnade sporadiskt p F1-podden innan den blev en betalpodd men skulle aldrig i min vildaste fantasi betala pengar fr drabblet. Det blev lite komiskt nr Blomqvist blev s uppenbart sttt av att folk inte vill betala fr att lyssna p honom.
Numera lyssnar jag nstan enbart p "The Race" och ser F1 sndningarna via F1 TV. Mycket bttre kommentatorer som har substans i vad de frmedlar.
Ett lite sent svar men.. Det r exakt s som jag ox knner kring Janne B. Tror att han r mer kunnig n vad han egentligen r, ven om det mrks klart o tydligt att hans kunskaper om F1 och motorsport i vrigt inte r de strsta - tycker faktiskt att det r stor skillnad p kunskapen/expertisen till Janne mot de norska o danska kommentatorerna/experterna. Jag fattar bara inte hur han har ftt kommentera F1 i Sverige i ver 20 r.
Annars s tycks han vara, precis som du skriver, en sjlvgod liten jkel.. tycker ven att han har en tendens till att bli otrevlig p den SK F1 bloggen som han hade i flera r, och p sociala medier om ngn sger emot han eller ifrgastter saker o ting som han pstr.
Ja, vi fr tacka oss till att det finns andra alternativ n JB.