2022-04-24, 05:50
Medlem
Vas gäller thai salongerna så jag har endast stött på några som oengagerande drar i kuken så snabbt det går för att få det överstökat..tyvärr.
Vore ju trevligare med lite mer ibland
Citera
2022-04-24, 06:26
Moderator
BlueSwedes avatar
Sammanfogade två trådar med samma ämne. /Mod
Citera
2022-04-25, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ekos
Vas gäller thai salongerna så jag har endast stött på några som oengagerande drar i kuken så snabbt det går för att få det överstökat..tyvärr.
Vore ju trevligare med lite mer ibland

Visst kan det vara så som du säger, lite oengagerat runkande för att få det överstökat men jag vill nog ändå påstå att du haft otur då. Det gäller att hitta rätt både bland salongerna och tjejerna. Guldkornen finns.
Citera
2022-05-03, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orebrotjejen
Den som söker kommer alltid att finna 😀

Nä svårt att hitta något bra..
Medelmåttor som tar betalt som att dom vore gudgåva till mannen
Citera
2024-11-04, 02:12
Medlem
volvoforlife1337s avatar
Finns en ny på RS, BabyS, dock verkar det som om flera påtalar att det är bluff och hennes vänner väntar runt hörnet.. låter som om detta har hänt förr och är nyfiken om någon mer råkat ut för detta?
Citera
2024-11-05, 05:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volvoforlife1337
Finns en ny på RS, BabyS, dock verkar det som om flera påtalar att det är bluff och hennes vänner väntar runt hörnet.. låter som om detta har hänt förr och är nyfiken om någon mer råkat ut för detta?
Skulle undvika träff med henne efter dom restriktionerna och dessutom tar hon lite mer betalt än vad som är standard, har själv inte råkat ut för någon bedragare än som tur är men då försöker jag vara noga med dom jag träffar och skaffa mig bra info om hur deras bakgrund och historik ser ut.
Har du annars några andra erfarenhet och tips på någon från Örebro?
Citera
2024-11-05, 10:58
Medlem
volvoforlife1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dacapo52
Skulle undvika träff med henne efter dom restriktionerna och dessutom tar hon lite mer betalt än vad som är standard, har själv inte råkat ut för någon bedragare än som tur är men då försöker jag vara noga med dom jag träffar och skaffa mig bra info om hur deras bakgrund och historik ser ut.
Har du annars några andra erfarenhet och tips på någon från Örebro?

Ja, fick kontakt med en kille på RS som
Berättade att han blev blåst igår, han skrev nått om att hon och han drog till hans hitell, sen började hon suga och sen stack mitt i, meningen med det hade varit för att få honom till att följa efter, men då han rekat innan såg han henne med 2 män, en afrikan och en typ rumän. Skulle ju vara relativt roligt att få ihop ett par stycken och hälsa på 😂

Jag har dålig koll tyvärr, är mer neråt i landet.
Citera
2024-12-11, 20:48
Medlem
Någon som har koll på vart den galet läckra Sexyella tog vägen??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in