Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2007-08-22, 18:47
  #61
Medlem
slipZens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
To bad, om jag startar en sida "svennar.se" som riktar sig till etniska svenskar, ja då klassas sidan som rasistisk. Men inte blatte.se inte, för då är det ju okej.

http://www.jinity.se/

Seriöst, testa.
Citera
2007-08-23, 01:54
  #62
Medlem
jingizus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -OX-

Kan ingen göra detta? Om någon skulle komma och klaga så kan ni hänvisa till blatte.se.

1. det skulle inte hålla, moralmedia skulle äta upp er/oss på två röda.
2. hur garanteras svenskheten? jag själv är för dokumenterad släktforskning minst 8 generationer i tiden! då är inte många svenska :P = selektivt och bra
Citera
2007-08-23, 07:37
  #63
Moderator
Humbugs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jingizu
1. det skulle inte hålla, moralmedia skulle äta upp er/oss på två röda.
2. hur garanteras svenskheten? jag själv är för dokumenterad släktforskning minst 8 generationer i tiden! då är inte många svenska :P = selektivt och bra

Om ni nu sk agöra något liknande - varför inte starta en sida där alla är välkomna att delta i diskussionerna. Föregå med gott exempel - Moderera rasistiska uttryck hårt och bjud in andra kulturer att integrera sig.
Citera
2007-08-23, 21:39
  #64
Medlem
Dennos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug
Om ni nu sk agöra något liknande - varför inte starta en sida där alla är välkomna att delta i diskussionerna. Föregå med gott exempel - Moderera rasistiska uttryck hårt och bjud in andra kulturer att integrera sig.

Hmm du menar som typ.....flashback?
Citera
2007-08-23, 21:53
  #65
Medlem
Karnevalens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jramone
Ganska roligt att starta en community som enbart riktar sig till invandrare. Undrar vad det hade skrivits i media om Lunarstorm hade gått ut som policy att deras community i första hand skall riktas åt blåögda svenskar.

WORD på det! Fatta Afonbladet's rubriker

"LunarStorm blir RasistStorm"
Citera
2007-08-23, 23:47
  #66
Medlem
Voldos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Josef Kalkan
Ursprungligen postat av Josef Kalkan
– Det är rasister, säger han.


Det var väl det löjligaste jag har hört. Jag har kollat på en del forum på siten, och de skriver tydligt "Hatar svennar" "Svenne hora" osv. Är detta inte rasism? Jävla idiot, hoppas han inte får pengar till en ny hårddisk. Fan så arg jag blir.
Citera
2007-08-27, 15:11
  #67
Medlem
Karnevalens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Voldo
Det var väl det löjligaste jag har hört. Jag har kollat på en del forum på siten, och de skriver tydligt "Hatar svennar" "Svenne hora" osv. Är detta inte rasism? Jävla idiot, hoppas han inte får pengar till en ny hårddisk. Fan så arg jag blir.

Det är precis som här i denna stad, ogillar man en person och personen i fråga är blatte - då är man rasist! Idiot han är, hoppas verkligen inte att han får en ny disk!
Citera
2007-08-27, 15:29
  #68
Bannlyst
Jag tyckte att det var jättekul...

// Roger P.
Citera
2007-08-27, 17:20
  #69
Medlem
jastors avatar
Ni säger att det var synd om blattarna. Men ni ska veta att det som stod och sas på blatte.se var ganska svenskfientligt den korta stund jag hade intresse nog att vara där.
Citera
2007-08-27, 17:23
  #70
Medlem
countingcrowss avatar
Ni tror inte det är en massa fbare som sitter och lägger upp dessa Svenskfientliga trådar?


Eller så kan det ju absolut inte vara
Citera
2007-08-27, 17:28
  #71
Medlem
jastors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av countingcrows
Ni tror inte det är en massa fbare som sitter och lägger upp dessa Svenskfientliga trådar?


Eller så kan det ju absolut inte vara

Tror inte en massa FBare skulle ta illa vid att någon annan FBare satt och skrev där och skicka dom pm till mig som jag fick.
Citera
2007-08-27, 20:54
  #72
Bannlyst
http://i14.tinypic.com/6ahz9lw.jpg

Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in