Citat:
Ursprungligen postat av fågelmannen
Jag förväntar mig att få det jag betalar för, i det här fallet en flygresa, inte bra service. Nu fick jag ingen flygresa och då förväntar jag mig mina pengar tillbaka - utan att behöva skriva ett brev till utlandet.
För att använda mig av din fras så fick jag aldrig någon kaka att äta över huvud taget, fastän jag betalade. Det har inget med naivitet att göra.
Spela inte dum. För att vara riktigt pedagogisk så ......
Citat:
Ursprungligen postat av fågelmannen
Fick en lapp med en address (riktig, ej epost) och ett tel. nr. När jag ringer numret möts jag endast av en telefonsvarare som meddelar mig om att reklamationer endat motas via brev och att behandlingstiden kan vara upp till åtta veckor.
Så, jag antar att jag måste sätta mig ner och skriva ett brev för att få tillbaka mina pengar, samt att jag lär få vänta en månad eller två.
Det är ganska normalt förfarande ja. Och
upp till 8 veckor är ju bara för att dom inte vill lova något dom inte kan hålla. Bra att dom är ärliga från början.
Citat:
Vilket suger rätt mycket med tanke på att det kraftigt begränsar min budget för att i dagarna göra en ersättande resa.
Boohoo
Trist, men att du inte har marginal för oförutsedda utgifter är väl inte nån annans än ditt fel. I vilket fall som helst så är det aningens billigt att försöka spela på dina känslor och/eller subjektiva åsikter i en tråd som åtminstonde delvis går ut på att ifrågasätta Sterlings seriositet.
Med risk för att bli tjatig, men ......
Citat:
Jag förväntar mig att få det jag betalar för, i det här fallet en flygresa, inte bra service.
Och ändå avslutar du ditt första inlägg med
Känns som att Sterling har ganska pissig service vid sådana här lägen.
Det enda som Sterling har gjort fel är att ställa in planet. Det är dock sånt som händer oavsett bolag.
/#LOUDmouth#