2023-04-18, 16:33
Medlem
Bassplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sprutdeare
Störd på ny nivå
Hur menar du??
Vad är normalt för dig? Att bara behandla det som smutstvätt? Det går ju inte jämföra med mina stinkande kalsonger.
Citera
2023-04-21, 00:27
Medlem
Adonisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snickartasken
Ja, den där doften har en sjuhelvetes dragningskraft. Speciellt om kvinnan ifråga har ägglossning.
Jag förstår att hanhundar ylar när någon tik i närheten löper. Dom har ju 1000 gånger bättre luktsinne.
Vilket dilemma det skulle vara, att gå på stan med luktsinne som en hund.

Det är bara riktiga män som kan känna den doften Och tänk på att bara en bråkdel av alla som föds med hankön kan kallas för män. Det är bara se på den här tråden och hur många så kallade heterosexuella män som "äcklas" att man tänder på fitta och kvinnans doft
Citera
2024-04-01, 05:52
Medlem
Lukten av en hona är den starkaste, mest överlägsna urkraft som finns hos hanar. T.o.m hunger utgår. Och ja, fitta ska lukta. Dock ej sjuk. Och absolut inte tvål.
Citera
2024-12-04, 10:38
Medlem
Hahaxoxo666s avatar
Jag är tjej, 19år. Och jag älskar att lukta på mina egna trosor som jag har haft på mig hela dagen. Eller shortsen som jag sovit i.
Doften är bara så beroendeframkallande
Citera
2024-12-19, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hahaxoxo666
Jag är tjej, 19år. Och jag älskar att lukta på mina egna trosor som jag har haft på mig hela dagen. Eller shortsen som jag sovit i.
Doften är bara så beroendeframkallande

Det här är intressant. Den manliga uppskattningen av kvinnans dofter från underlivet förklaras ganska enkelt av feromoner, signaler om fertilitet etc. Biologi ljuger inte. Att en kvinna kan uppskatta samma doft blir svårare att förklara, rent biologiskt iaf.

Med det sagt, det finns så väldigt mycket annat som folk går igång på som omöjligt kan förklaras ur ett biologiskt perspektiv så en kvinna som uppskattar kvinnlig könsdoft är ju knappast en kioskvältare i det sammanhanget.

Kvinnas underliv är en genuin paradox vad gäller dofter. De som upplevt bakteriell vaginos vet att det kan lukta värre än lik!! En fertil kvinnas doft under ägglossning är dock det absoluta himmelriket på jorden! Monkeys we are!!!
Citera
2025-01-07, 19:21
Medlem
Jag brukar lukta på min sambos string.

Älskar att sniffa där anus ligger emot den korta delen i Trosan. Luktar så gott. Har som fantasi att trycka mitt ansikte i hennes röv och sniffa med trosor på.

Brukar också dra Stringen över huvudet när jag runkar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in