• 1
  • 2
2007-08-21, 04:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av urbanexplorer
Sant. Det är väl bara bra att ha många idéer?
Bara för att man pratar för sig själv och hör röster i sitt huvud om att man ska döda folk behöver inte alla komma och gapa om schizofreni..

P.s. Jag är trött..

hehehe XD jag skämtade om schizofrenin men de brukar vara så att man kommer på en massa saker när man har gått o lagt sig..
om du har problem med att sova så kan du ju pröva att vakna en timma tidigare på morgonen? de kanske funkar..
Citera
2007-08-21, 04:16
Medlem
SonicBooms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urbanexplorer
Sant. Det är väl bara bra att ha många idéer?
Bara för att man pratar för sig själv och hör röster i sitt huvud om att man ska döda folk behöver inte alla komma och gapa om schizofreni..

P.s. Jag är trött..

Så länge inte rösterna kommer utifrån så
Citera
2007-08-21, 04:17
Medlem
urbanexplorers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nima.forooghi
hehehe XD jag skämtade om schizofrenin men de brukar vara så att man kommer på en massa saker när man har gått o lagt sig..
om du har problem med att sova så kan du ju pröva att vakna en timma tidigare på morgonen? de kanske funkar..
Orka gå upp så tidigt när man ska jobba/plugga, ska jag typ vara inne på Fb och snacka skit med folk?
Citera
2007-08-21, 04:17
Medlem
SonicBooms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nima.forooghi

Har provat allt möjligt, det funkar bara inte så :/ Vet inte varför.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in