2024-07-29, 02:29
Medlem
vill.vara.nykters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elgrandehuevo
Vad menar du med stmningsstabiliserande?
SSRI/SNRI-preparat?
Lamictal
Citera
2024-07-29, 04:15
Medlem
vill.vara.nykters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elgrandehuevo
Vad menar du med stmningsstabiliserande?
SSRI/SNRI-preparat?

Jag ter lamictal har sluta med olanszapin d det ger mig krypningarvi benen och armar det r ett helvete att frska sova d
Citera
2024-07-29, 04:18
Medlem
vill.vara.nykters avatar
Jag ter lamictal
Citera
2024-07-29, 07:46
Medlem
Hej, fr tv r sedan testade jag toppissar med vldigt god effekt. oavstt dos s var det alltid vldigt trevligt. Men nu p sistonde s skapar dom en ngerfyld upplevelse. Ngon som vet ngot om det hr? Hrde att Paul stamets tycher at man ska kombinera med b-vitamin. Kan det vara ngot?
Citera
2024-07-29, 23:45
Medlem
Ngon som vet vid hur mnga gram grnsen gr mellan ringa och normalgraden nr det gller cubensis?
Citera
2024-07-30, 13:50
Medlem
Elgrandehuevos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vill.vara.nykter
Jag ter lamictal

Ok, jag knner tyvrr ingen med erfarenhet av den medicinen i kombination med psilocybin s det enda jag kan rda dig till r att brja med sm doser och frsiktigt trappa upp.
Citera
2024-08-02, 23:52
Medlem
Hej!

Jag har ftt tag p lite torkad svamp (cubensis antar jag). Hur frvarar jag det bst? Har googlat och har det mrkt frvarat och luftttt m.m. Det jag egentligen undrar, borde jag lgga de i kylen dr de r nnu svalare eller r de en verdrift?

Lt sga det ska anvndas inom detta ret
Mvh
Citera
2024-08-03, 00:28
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lappenklister
Hej!

Jag har ftt tag p lite torkad svamp (cubensis antar jag). Hur frvarar jag det bst? Har googlat och har det mrkt frvarat och luftttt m.m. Det jag egentligen undrar, borde jag lgga de i kylen dr de r nnu svalare eller r de en verdrift?

Mvh

Lufttt burk med en silikapse. Eller frysen.

Jag maler ner och blandar i en burk honung. Hller hur lnge som helst om man inte slarvar med hygienen eller s. Efter att tag har psilocybinet infuserat honungen. Perfekt att dosera p en smrgs eller i en kopp te.
Citera
2024-08-03, 00:33
Medlem
Citat:
Hej!

Mvh

Hller med OdCaBo i inlgget ovan:

Lufttt burk med silikapsar frvarat p en sval mrk plats. Se till s dom r helt torkade nr du stoppar ner dom i burken och hll sen burken stngd tills du skall anvnda dem.
Citera
2024-08-03, 21:57
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Hej!

Mvh
Mrkt och luftttt i rumstemperatur r att fredra, jag skrev om detta hr i trden fr en dryg vecka sedan: (FB) Svampinfo - FAQ
Citera
2024-08-12, 18:09
Medlem
Ngon som vet hur lnge torkade toppisar hller? :-)
Citera
2024-08-13, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av podde82
Ngon som vet hur lnge torkade toppisar hller? :-)

igger dom svalt, mrkt och luftttt s vldigt lnge.
Frmodligen decennier med bara lite tapp i potensen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in