Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-10-24, 05:50
  #157
Medlem
roppens avatar
Jag har en kompass, en kälke, maskeringfärg samt gummibåt. När åker vi?
Citera
2007-11-03, 23:21
  #158
Medlem
krafse, helt seriöst, jag slänger dig överbord om du inte drar ut tanden. kan ju lika gärna ringa cia iförväg och fråga om vi får komma
Citera
2007-11-03, 23:38
  #159
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krafse
Vet inte var jag ska lägga tråden, men det är bara att flytta om det är fel.

Ja, en del vet nog vad jag snackar om, och för er som undrar så kan jag säga att jag vill åka in i Jorden alltså.

Jag tror att Jorden kan vara ihålig, och det finns ställen där man kan komma in till innerjorden. Nord och sydpolen ska tydligen vara populärt, och extremt övervakat.

Nu behöver jag alltså ett skepp och en besättning, eller nåt. Jag ska dit helt enkelt. Flygplan kan fungera, men hur lätt är det att fixa det liksom? Får nog bli båt.

Jag behöver hjälp med idéer, för jag kan inte riktigt klura ut hur detta ska gå till iom att USA bevakar ställena stenhårt. Så nu ska vi smida ihop en riktigt bra plan.

Det som jag kan komma på nu som vi behöver är en stor snabb båt, dykarutrustning, mat & dryck, kompass och någon som kan hitta någorlunda på sjön, eller havet blir det. Varma kläder om vi åker till nordpolen, med mera.

Kom igen nu, fram med språket! Detta är seriöst och ingen troll-tråd. Jag skiter i om jag dör, har ingenting att förlora ändå, jag ska dit helt enkelt. Och ni som vill följa med bör ha samma värderingar i livet.


Precis detta händer ju i en av mina favoritfilmer The Core.. Kolla på den om du vill se mer från jordens inre!
Citera
2007-11-03, 23:45
  #160
Medlem
lordos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lammern78
Precis detta händer ju i en av mina favoritfilmer The Core.. Kolla på den om du vill se mer från jordens inre!

The Core är din favvo-film!? Titta på filmen Sunshine isf.

Åter till ämnet:

Hur fasiken går det här egentligen, sååå svårt är det väl inte att få tag på en redig båt som kan stå emot lite vågor?

Eller så kan vi ju kanske kontakta någon myndighet med en helikopter över. Ryska militären? Dessa är kända för att vara svaga för vodka och mutor, helst i kombination.

Någon helikopterpilot/vanlig användare här på FB som kan tänka sig muta/supa ner en rysk general?
Citera
2007-11-04, 00:48
  #161
Medlem
Vagabondens avatar
Bara på Flashback...
Citera
2007-11-04, 00:56
  #162
Medlem
lordos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vagabonden
Bara på Flashback...

Iaf inte på familjeliv, gudbevare.

Ingen som har några nya ideér?
Citera
2007-11-06, 01:05
  #163
Medlem
muneys avatar
Ojsan, detta hade jag ju nästan glömt att jag hade ställt upp på. Den där svenska ubåten som har varit i USA och gäckat jänkarnas marinförsvar kanske skulle vara värd att försöka norpa eller vad säger ni. Någon som känner någon som har lite info eller någon man kan muta?
Ang. Kapten Krafses tand, kan vi inte dra ut den och sälja till ryssen. Tror de kan betala bra för amerikansk superteknik.
Citera
2008-10-01, 12:44
  #164
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krafse
Vet inte var jag ska lägga tråden, men det är bara att flytta om det är fel.

Ja, en del vet nog vad jag snackar om, och för er som undrar så kan jag säga att jag vill åka in i Jorden alltså.

Jag tror att Jorden kan vara ihålig, och det finns ställen där man kan komma in till innerjorden. Nord och sydpolen ska tydligen vara populärt, och extremt övervakat.

Nu behöver jag alltså ett skepp och en besättning, eller nåt. Jag ska dit helt enkelt. Flygplan kan fungera, men hur lätt är det att fixa det liksom? Får nog bli båt.

Jag behöver hjälp med idéer, för jag kan inte riktigt klura ut hur detta ska gå till iom att USA bevakar ställena stenhårt. Så nu ska vi smida ihop en riktigt bra plan.

Det som jag kan komma på nu som vi behöver är en stor snabb båt, dykarutrustning, mat & dryck, kompass och någon som kan hitta någorlunda på sjön, eller havet blir det. Varma kläder om vi åker till nordpolen, med mera.

Kom igen nu, fram med språket! Detta är seriöst och ingen troll-tråd. Jag skiter i om jag dör, har ingenting att förlora ändå, jag ska dit helt enkelt. Och ni som vill följa med bör ha samma värderingar i livet.

Hur gick det med resan? Har du kommit iväg?
Citera
2016-08-07, 18:41
  #165
Medlem
Hur gick det? Kom ni någonsin iväg?
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f533829

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback