Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-01-02, 18:14
  #145
Avstängd
PRUSSELUSKANs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av December
Man kan tro att herr Roger Persson utsatts för sexuella övergrepp som barn med tanke på hur mycket han avskyr barn och särskilt föräldrar. Något ligger definitivt där och gror och jag vill inte veta vad det är. Stackars människa.
Men snälla nån då, Roger uttrycker bara det många tänker och jag tackar djupt för det. Vilket jävla påhopp, alla behöver väl fan inte älska barn, skönt att det finns folk som inte håller på och daddar hela tiden utan kan säga vad de verkligen tycker.

En person som hatar barn och säger vad den tycker kan inte alltigenom vara ond. Skönt med personer som vågar distansera sig, dessutom med stil.
Citera
2008-02-19, 19:29
  #146
Medlem
capzyLs avatar
Storheten i den här tråden ligger väll knappast i att RP's inlägg skulle vara överdrivet bra (även om det var roande) utan att han blir publicerad i Aftonbladet.
Citera
2008-02-20, 16:46
  #147
Avstängd
Andrei Rublyovs avatar
Det finns en god anledning att hata barn och alla dessa jäkla lattemammor. Roger Persson krönika var spot on enligt min mening.
Citera
2008-02-24, 05:59
  #148
Medlem
Haha aftonbladet har väll nyhets torka
Citera
2008-03-28, 18:35
  #149
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Det finns ännu bättre anledning att hata folk som använder begreppet "lattemammor".

Citat:
Ursprungligen postat av Andrei Rublyov
Det finns en god anledning att hata barn och alla dessa jäkla lattemammor. Roger Persson krönika var spot on enligt min mening.
Citera
2008-03-31, 14:51
  #150
Medlem
Red Machines avatar
Faktiskt rikitigt bra skrivet av "slasktunnan" Roger. Har själv jobbat på dagis så dessa überkänsliga kvinnorna har man kommit i kontakt med.
Citera
2008-04-01, 22:43
  #151
Avstängd
UrbanResidents avatar
Haha, helt fantastiskt! Att man har missat detta!

Roger Persson och conz, ni båda har min djupaste respekt!
Citera
2008-12-22, 18:32
  #152
Medlem
Eoppoyzs avatar
Klockren tråd. Synd att jag inte har upptäckt den tidigare.
Citera
2009-02-09, 00:01
  #153
Medlem
rainbowrunners avatar
Herregud, jag har nog bott under en sten de närmaste året. Har nämligen inte upptäckt detta förrän nu, men "bättre sent än aldrig" fick en helt ny (och underbar) innebörd här!

Själva artikeln var väldigt bra skriven och eftersnacket på familjeliv forumet var minst lika underhållande. Alla hysteriska hönsmorsor samlas verkligen på ett och samma ställe. Det roligaste var nog ändå den människan som tyckte att Roger förnedrade barnens namn

Detta blev min söndagsunderhållning! tack Roger!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback