Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
  • 1
  • 2
2012-06-02, 18:10
Medlem
7-8 styckna? Det mste ju ha varit lg mdma-halt i dem isf, fr oftast rcker 1-2 st fr att man ska bli euforisk. Tyckte din rapport var virrig, tur att du mdde huffsat eftert men var frsiktig! Man ska helst inte leka med E ven fast det inte r mnga som mr dligt p dem.
Citera
2012-06-23, 18:43
Medlem
lder: 17
kn : tjej
tidigare erfarenheter : cannabis

Jag var med om min frsta tripp p E igr och det var inte som jag hade vntat mig.
Tog en vid 10 tiden, var redan lite full nr jag tog den. Minns inte riktigt hur lng tid det tog
men jag var redan uppspelt nr jag tog den och mycket frvntansfull. Brjade nr jag stod ute,
jag knde fr att prata med alla, svrt att st still. Gick in och dansade loss p dansgolvet (lokalfest).
Knde ocks att jag var nrgngen, ville kramas mycket med mina vnner, dansa nra varandra osv.
Gick ut fr att rka en cigg, nr jag pltsligt brjade m lite dligt, svr att f kontakt med och mina
gon var uppsprrade till max. En kompis som har mer erfarenhet n mig av E tog mig in p en toalett
dr jag pltsligt brjade krkas. Satt en liten stund p golvet och vilade mig, jag satt och kollade upp i taket nr det pltsligt brjade rra sig, precis som vatten som rr sig, vilket gjorde mig helt super glad och taggad igen. Gick ut och brjade dansa igen, mdde verkligen skitbra efter besket p toaletten.
Men sen brjade folk spra ur (jtte mnga som tog E), vilket blev lite jobbigt fr mig, gick in i kket och rkte en holk, frskte lugna ner mig, kunde inte sitta still p en stol utan jag typ mest gick runder. Sen gick jag ut p dansgolvet igen, sammanlagt mste jag ha dansat i ungefr 3 timmar. Har en del minnesluckor efter grdagen, men det var ltt den feeeeeetaste kvllen p lnge. Jag kommer absolut ta E igen!!!! Go for it
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in