2010-04-08, 02:34
Medlem
LifeIsALoops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laser-Katten
Ngon som fortfarande lirar detta nr uppfljaren r ute?
jod, har inga problem att hitta spel iaf
Citera
2010-04-08, 02:47
Medlem
Laser-Kattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LifeIsALoop
jod, har inga problem att hitta spel iaf

Fint, fick liret av en polare som inhandlade BC2 s... jag hoppar in imorn jag med
Citera
2010-04-08, 21:58
Medlem
Laser-Kattens avatar
Innan jag tar tag i spelandet, r det svrt att f platinum i detta lir eller? Har lst att det ska vara sjukt jobbigt med alla wildcards eller va dem heter, men om man har ngon att trophy boosta med borde det vara ganska enkelt eller?

fred
Citera
2010-12-21, 18:21
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Ngon som fortfarande lirar? Hittade det nr jag gick igenom mina spel till ps3an
Citera
2011-03-29, 11:10
Medlem
Frank-Castles avatar
Spelar detta fortfarande och r sugen p att ta Bean bullets damage trofn (10002 kills)

MEN.. det r en bit kvar dit och funderar ibland p om det r vrt det.
Hur lnge brukar EA's servers leva? Inte roligt att nrma sig 9000 och mtas av serverdd

S vad tror ni, hur lng blir livslngden?
Citera
2011-03-29, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frank-Castle
Spelar detta fortfarande och r sugen p att ta Bean bullets damage trofn (10002 kills)

MEN.. det r en bit kvar dit och funderar ibland p om det r vrt det.
Hur lnge brukar EA's servers leva? Inte roligt att nrma sig 9000 och mtas av serverdd

S vad tror ni, hur lng blir livslngden?

Jag hoppas att detta inte r ngot att oroa sig ver. Har sjlv 119/120 wildcards och 6000 kills. Ryker servrarna blir det DICE sodomi med ett rostigt jrnrr..
Citera
2011-03-31, 10:32
Medlem
Frank-Castles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattmyntad
Jag hoppas att detta inte r ngot att oroa sig ver. Har sjlv 119/120 wildcards och 6000 kills. Ryker servrarna blir det DICE sodomi med ett rostigt jrnrr..

Inte illa, vilket har du kvar?
Jag har tyvrr mnga tunga kvar.. IAR 52 kills, IAR 4 roadkills med heli o.s.v.
Citera
2011-04-01, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frank-Castle
Inte illa, vilket har du kvar?
Jag har tyvrr mnga tunga kvar.. IAR 52 kills, IAR 4 roadkills med heli o.s.v.

Har inte lirat p 2 mnader s kommer inte ihg namnet, men man ska sprnga upp 2 btar IAR men den unlockar fan aldrig. Vet inte vad jag gr fel..
Citera
2011-07-25, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattmyntad
Har inte lirat p 2 mnader s kommer inte ihg namnet, men man ska sprnga upp 2 btar IAR men den unlockar fan aldrig. Vet inte vad jag gr fel..

om jag inte minns fel ska man sprnga tv btar med en bt. Frresten ngon som vet hur man ska f strike? 5 kills p 2 sekunder.
Citera
2011-09-22, 01:13
Medlem
Besvrjarens avatar
EDIT, snlla mod, flytta denna och relaterade inlgg till BF:BC2-trden, jag posta i fel trd, men sen r det ocks sent och moi r trtt.
-----------------

Min ps3-skiva av BF:BC2 r nu i 4 perfekta 25%-bitar, kommer inte kpa 3:an heller, efter min 2 mnader med BC2 och level 25 uppndda, r jag fr trtt p att hela skiten r "riggad" till en del spelares frdel.
DICE har helt misslyckats med balans i spelet, som det r nu straffar de nya spelare fr hrt och matcher kan kras med fr stor skillnad i antal medlemmar---->total slakt!
Efter en omgng med 12 level 50 spelare mot 9 med ett snitt p kanske L18 blev mitt annars s milda temperament utbytt mot frst likgiltighet, sedan uppgivenhet och sist ilska....I
dn med spel var en gng att det skulle vara roligt att spela, DICE misslyckas allt fr ofta med att leverera det, s sayonara BF, I'm done.
Och WTF, du kan inte en ligga som sniper, det r redan fr svrt att vara sniper och inte kunna ligga r bara en grej fr mycket, DICE vill visst ha endimensionellt spel med bara springa-skjuta, folk med tlamod gre sig icke besvr.
Och tomma jvla jttebanor(ps3) r en annan sak som retar skiten ur mig, varfr inte skra ner p storleken till 360/ps3??
Ni fr grna kommentera vad jag skrivit, jag har endast krt ett kort tag, s vill ni ge era tankar om vad jag skrivit, uppskattas det, och rtta mig om jag har fel om ngot/ses

lol, pust, nu har jag skrivit av mig, jag tergr till att kra jrpg frn och med nu.
Senast redigerad av Besvrjaren 2011-09-22 kl. 01:59.
Citera
2011-09-22, 01:20
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Besvärjaren
Min ps3-skiva av BF:BC2 r nu i 4 perfekta 25%-bitar, kommer inte kpa 3:an heller, efter min 2 mnader med BC2 och level 25 uppndda, r jag fr trtt p att hela skiten r "riggad" till en del spelares frdel.
DICE har helt misslyckats med balans i spelet, som det r nu straffar de nya spelare fr hrt och matcher kan kras med fr stor skillnad i antal medlemmar---->total slakt!
Efter en omgng med 12 level 50 spelare mot 9 med ett snitt p kanske L18 blev mitt annars s milda temperament utbytt mot frst likgiltighet, sedan uppgivenhet och sist ilska....I
dn med spel var en gng att det skulle vara roligt att spela, DICE misslyckas allt fr ofta med att leverera det, s sayonara BF, I'm done.
Och WTF, du kan inte en ligga som sniper, det r redan fr svrt att vara sniper och inte kunna ligga r bara en grej fr mycket, DICE vill visst ha endimensionellt spel med bara springa-skjuta, folk med tlamod gre sig icke besvr.
Och tomma jvla jttebanor(ps3) r en annan sak som retar skiten ur mig, varfr inte skra ner p storleken till 360/ps3??
Ni fr grna kommentera vad jag skrivit, jag har endast krt ett kort tag, s vill ni ge era tankar om vad jag skrivit, uppskattas det, och rtta mig om jag har fel om ngot/ses

lol, pust, nu har jag skrivit av mig, jag tergr till att kra jrpg frn och med nu.

Want some cheese with that whine?
Fr det frsta r inte detta Bfbc2 trden utan detta r bfbc 1...
Fr det andra, vad skulle dice eller liknande fretag tjna p att rigga ett spel?
Du tror inte att det finns folk som spelat betydligt lngre n 2 mnader som kanske helt enkelt r bttre n vad du r?

Det nda som egentligen leveln styr r att just den gubben spelat lngre.
Det r inte direkt s att det r svrare att dda en level 50 fr att man r level 15.
Kan tipsa om webhallen eller gotland servrarna, de har autobalance osv..
Nu r det vl dock svrt eftersom du inte har ngon skiva kvar.
Senast redigerad av Neroxx 2011-09-22 kl. 01:23.
Citera
2011-09-22, 01:52
Medlem
Besvrjarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neroxx
Want some cheese with that whine?
Fr det frsta r inte detta Bfbc2 trden utan detta r bfbc 1...
Fr det andra, vad skulle dice eller liknande fretag tjna p att rigga ett spel?
Du tror inte att det finns folk som spelat betydligt lngre n 2 mnader som kanske helt enkelt r bttre n vad du r?
Ohh urskta, skte och kom till den hr trden, beklagar.

Jag har inget problem med bli gd p grund av av andras strre erfarenhet, men nr de ger stort numerrt verlge + extra vapen/armor mm, s blir det fr ltt/svrt och spelet blir riggat till en parts frdel, DICE kan om de vill gra ett bra spel och ge ngon form av handikapp fr att behlla en acceptabel niv det hela.
Och level 50 vnner jag talat med hller med att det r fr ltt att dda med M16 och ngra vapen till som blir tillgngliga sent.
Jag har intet problem med att gas som sagt, men nr de tl 30% mer och deras puffror krver 30% mindre fr ett kill, d r det inte kul.
Och du kan ju se sjlv resultatet, nr ett gng bara L50 kommer som motstndare, s hoppar alla matchen och servern blir tom, det kan knappast vara kul fr dem heller, att folk lmnar matchen?
Och dessutom, om vi talar om Oasis och Arica harbor brukar jag vara top3, trots endast kort tid med spelet.
Kanske hade det varit roligare att komma in jmt med alla andra, som det nu r s r matcherna "riggade", det spelar ingen roll vem som r bst, den med de bttre vapnen/rusning vinner och numerrt verlge gr ju inte saken bttre.

Och varfr fr folk inte en "sandlda", dr de kan va med helikoptern?
Alla nybrjare kraschar hela tiden snder chansen fr lagat att vinna med sin oerfarenhet, varfr skmma ut dem p det viset? Lt dem va offline frst
Och miljn r full med saker spelare fastnar p, spring p ngot som ett trd och du fastnar, varfr inte bara glida spelaren t sidan som alla andra spel, en palmstam r fr fan rund.
Och du kan ltt fastna p riktigt, s du mste beg sjlvmord fr att komma drifrn, fuck vad de retar mig.

Nej, fr mnga sm saker som irriterar med BF, jag behver inte mer drama i mitt liv.
Senast redigerad av Besvrjaren 2011-09-22 kl. 02:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in