2007-09-17, 17:09
Medlem
666Hates avatar
Hej p er.

Nu r det dags att planera nsta Thailandsresa.

Denna gng tar vi nog en svng frbi Khao Lak.

r det ngot att ha?
Ngra rekomendationer?
Bra hotell?

Alla tips och frslag om Khao Lak mottages...
Citera
2007-09-18, 12:34
Medlem
666Hates avatar
Men va fan...

Ngon av er mste vl har varit i Khao Lak????
Citera
2007-09-18, 12:47
Medlem
rolllers avatar
Funderar ocks p att ka dit. Ser riktigt nice ut p de bilder jag har stt i alla fall.
Citera
2007-09-18, 22:06
Medlem
666Hates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rolller
Funderar ocks p att ka dit. Ser riktigt nice ut p de bilder jag har stt i alla fall.
Vi blir tydligen dom tv frsta svenskarna som ker dit verkar det som...
Citera
2007-09-18, 22:27
Medlem
-jOE!s avatar
Dom borde vl hunnit bygga upp stllet nu gissar jag p. k dit och std lokalbefolkningen!
Citera
2007-09-18, 23:15
Medlem
kovos avatar
Var i khao lak 3 dygn i Februari.

Soft stlle MKT lungt, Upplevede folket dr som mkt trevligare och vnligare n i vriga platser i thailand jag varit p. Bodde p skitfin resort, billigt jmfrt med phukets priser, Poolbar och klockren service, Pyntade 1800 bhat per natt i en stor, mkt fin (nybyggd) King size bungalow, Klockren frukostbuffe och billig dricka i baren.

Stranden r INGET att hurra ver, i och fr sig var det lgvatten p dagarna nr jag var dr, men d r det jkligt stenig botten och ful strand. Tsunamin har vl satt sina spr p stranden den med. Var mest vid poolen. Vi hade en bit till stranden med. Hyr Moppe och checka runt lite.

Dom bygger faktiskt mkt fortfarande runt om.

Ska man ha lite hlligng ska man inte va i khao lak, men vill man ha en rofylld semester ska man dit.. 3 dagar rckte fr mig och har inga planer p att resa dit igen.. I r Blir det en vecka vid phuket/Kata/Patong, Sedan Blir det Koh Pha Ngan och ev. Koh chang avslutar med 4 dagar i BKK fr riktigt drag..1 Mnad stannar jag i thailand, men har det blivit fr drygt drar jag till kambodja..
Citera
2007-09-22, 12:59
Medlem
Cosmic Kids avatar
Mycket trevligt stlle, men vldigt lungt som tidigare nmnts. Vi var dr mycket fr nrheten till similian och dykning men jag trivdes verkligen i orten ocksk, gillar lugna, avslappnade stllen. Hyrde en bungalow p strandkanten fr 350 bath, urgullig trevlig personal...det vrker faktiskt i hjrtat ibland nr man tnker p att de antagligen sveptes bort, jag var dr 2002...
Citera
2008-06-15, 19:29
Medlem
666Hates avatar
Ngon som har ngot mer?

Ngon som varit dr det senaste?

Drar dit i November och det ska bli s jkla sknt...
Citera
2008-06-15, 20:15
Bannlyst
Det finns en annan trd dr det str ganska mycket om Khao Lak. Vilket hotel ska du till? Har en bekant dr nu s kanske kan kolla in det
Citera
Denna trd visas ven p Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f546582

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in