Flashback bygger pepparkakshus!
2007-09-28, 16:01
Medlem
Har ni kännt att verkligheten är som en dröm?
Lite trögare dock

Aboriginer kallar den för dreamtime om jag minns korrekt.
Citera
2007-09-28, 16:04
Bannlyst
Varför allt detta trådstartande? Man skulle ju nästan kunna ta dig för ett troll...

Har du hört talas om uttrycket KFK (Kvalitét Framför Kvantitet)?
Citera
2007-09-28, 22:36
Bannlyst
ibland känns det om jag går runt i en drömvärld. ingenting finns, ingen existerar. Hjärnan är bara en maskin. Tankar finns inte. Verkligheten är ett påhitt. Allt är en dröm osv
Citera
2007-09-28, 23:06
Medlem
Krafses avatar
Jag tror det kan stämma. Orkar inte motivera, men det är mycket möjligt att vi lever i en konstgjord värld. Men skit samma, man kan ha kul ändå.
Citera
2007-09-28, 23:13
Medlem
_oCKuLT_s avatar
Om du menar känslan av att det känns som en dröm, fast man vet att man är vaken... Ja, den har jag vart med om. Man känner sig skitoverklig när man inte sovit på ett ex antal timmar.
Citera
2007-09-28, 23:38
Medlem
FunZies avatar
För ett par dagar sedan vaknade jag halv fyra eller liknande. Öppnar ögonen och det är lite sådär skumt mörkt i rummet. Jag går och pissar och dricker lite vatten. Sedan går jag och lägger mig igen, ligger och funderar lite. Helt plötsligt känner jag hur jag ligger på något. Det piper och biter mig i handen. Jag skriker till och VAKNAR, det sista var alltså en dröm. Men i drömmen uppfattade och såg verkligen samma skumma mörker som 10 min innan. Där var det svårt att skilja på dröm och verklighet.
Citera
2007-09-29, 00:25
Medlem
Numes avatar
Man sitter och somnar in i sina egna tankar eller bara sluter ögonen och försvinner bort ifrån verkligeheten sen kommer man på att alla dessa människor finns runtomkring en, speciellt när man är väldigt trött.
Citera
2007-09-30, 22:04
Bannlyst
Det är ju sämre än Chockad/Mankan.
Kasta tråden i papperskorgen för i h-e!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in