Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-09-30, 04:46
Medlem
Jibber!s avatar
Någon som sitter på en skiva med drivrutinen eller vet var den kan tankas? Har kikat på saitek.com men den finns inte där,

kontrollen installeras i windows direkt när man pluggar in den men man måste installera något för att få vibratorn att fungera... någon som vet hur isf om de inte går att få tag i drivrutin?
Citera
2007-09-30, 04:55
Medlem
Kaustis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jibber!
Någon som sitter på en skiva med drivrutinen eller vet var den kan tankas? Har kikat på saitek.com men den finns inte där,

kontrollen installeras i windows direkt när man pluggar in den men man måste installera något för att få vibratorn att fungera... någon som vet hur isf om de inte går att få tag i drivrutin?

Intressant detta ju. På saiteks hemsida finns inte P480 med i drivrutinerlistan, men man kan hitta information om själva kontrollen. Sjukt ju

Fler som haft ditt problem dock:
http://www.64bits.se/forum/viewtopic...1ad02577c13b32

Har du provat å installera drivrutinerna till P380 istället? Kanske kan funka?
Citera
2007-09-30, 05:01
Medlem
Jibber!s avatar
Den finsn inte heller, plus att den inte har vibrator och de är vibratorn jag vill få att fungera... kontrollen fungerar i windows kanon i övrigt!
Citera
2009-10-04, 19:31
Medlem
scenars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jibber!
Den finsn inte heller, plus att den inte har vibrator och de är vibratorn jag vill få att fungera... kontrollen fungerar i windows kanon i övrigt!

Lyckades själv hitta nått paket med drivrutiner till P480, fanns på saiteks sida. Har en sån till grabbens dator men det funkar si så där.
Nu senast så fick han LEGO Indiana Jones. Vilken strul jag hade innan jag fick igång det. Sökte som en tok över nätet efter tips och idéer om lösning men hittade inget vettig.
Av en händelse så drog jag ur Saitek-kontrollen och provade att starta spelet, och vips så drog det igång. Testade igen med kontrollen ipluggad och samma fel uppträder, spelet startar inte.
Någon som dyk på likartat problem? Är nyfiken på nya infallsvinklar.

Nu kan iaf grabben spela LEGO Indy, fast det är lite trix innan man fått det att starta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in