Haha, det var kul att starta en diskussion iaf. Men jag fr nog hlla med om att det kanske inte r vrt det. Iaf inte om det r lika mkt jobb oavsett. S det fr bli riktiga grejjer istllet allts
ven om man kan njuta av en cigarr utan halsbloss...
man kan ju ska tillstnd fr att odla. dock s fr man vl bara tillstnd om man har ngot riktigt syfte med det hela. s om du startar ett fretag och s som gr ett vlsmakande alternativ till tobak och snt att mecka med s kanske det kan fungera d mste du ju kpa en ker och satsa lite. men det fr det vara vrt. nu tror jag p dig. fixa det hr nu!
man kan ju ska tillstnd fr att odla. dock s fr man vl bara tillstnd om man har ngot riktigt syfte med det hela. s om du startar ett fretag och s som gr ett vlsmakande alternativ till tobak och snt att mecka med s kanske det kan fungera d mste du ju kpa en ker och satsa lite. men det fr det vara vrt. nu tror jag p dig. fixa det hr nu!
Haha, okej. S fr det bli. Snus, cigarrer, och allt annat med hrlig smak fr gamla narkomaner. Skulle slja skitbra! Thc-fria spliffar t folket
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!