Jag funderar på om jag har skjutit en kille eller om det är en drömföljetong?
Hur ska man veta egentligen? Nu är jag ju rätt säker på att det är en dröm, typ 99%, men det tog ett tag.
Jag funderar på om jag har skjutit en kille eller om det är en drömföljetong?
Hur ska man veta egentligen? Nu är jag ju rätt säker på att det är en dröm, typ 99%, men det tog ett tag.
Såpass att jag vågar skriva om det iaf.
Jag minns inte hur jag skaffade undan liket och de andra verkar vara märkligt kalla.
Men det är asjobbigt när drömmarna kommer som i följetonger.
Såpass att jag vågar skriva om det iaf.
Jag minns inte hur jag skaffade undan liket och de andra verkar vara märkligt kalla.
Men det är asjobbigt när drömmarna kommer som i följetonger.
Jag tar varken tjack eller läser ngn tidning.
Förstår inte varför jag inte skulle kunna lyckas med att gömma liket om jag dödade ngn? Hur skulle tidingen få reda på det? Jag tänker ju inte ringa och ange mig själv...
Men jag har inget minne av att jag har gömt ngt lik, även om jag säkert gjorde det i drömmen, minnet är bara just när han sköt två andra och sen var det min tur men jag kunde då skjuta angriparen först.
Troligen är det allså tre lik.
Det blir liksom lite för mkt för att det skulle vara verkligt.
...men...nu plingar det på dörren...hmm..det var två poliser och någon man med vit rock där?
Jag öppnar inte.
Jag måste drömma och öppnar jag blir det bara värre...
Jag har ett tillfälle i mitt liv som jag är osäker om det var dröm eller verklighet, från när jag var ca 8-10. Jag slog i huvudet vid det tillfället, vilket kan ha lett till en lång medvetlöshet och förlust av minne, som isåfall har bidragit till att jag är osäker på det hela. Jag minns händelsen, men inte vad som hände efteråt.
Jag har också varit med om en likadan händelse! Fast då var det inte mord utan att jag cyklade omkring utomhus naken. Det är någonting som jag inte har en aning om är en dröm eller verklighet.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!