2024-01-10, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boxee
Ja men nu blev hon ju inte det, kan du inte läsa ditt rövhål? Det har varit hon som kränkt honom! Och gör fortfarande

Menar du att det inte är likställt en kränkning eller ett hot att, som du själv skriver, skjuta sönder någons dörr? Hoppas att hon fortsätter att terrorisera honom livet ut, på samma sätt som han själv trakasserade den oskyldiga familjen med den förståndshandikappade sonen.
Senast redigerad av Krimprofessorn 2024-01-10 kl. 09:42.
Citera
2024-01-10, 16:48
Medlem
Citat:
Ja men nu blev hon ju inte det, kan du inte läsa ditt rövhål? Det har varit hon som kränkt honom! Och gör fortfarande
Jasså det visste inte jag att hon gjorde det men mongopuckot Poffe har sig själv att skylla och det är straffet som mongopucko-poffe får för allt jävulskap han har gjort mot Rödebyfamiljen inklusive deras funktionshindrade son och mot andra personer i Rödeby samt mot äldreboendet i Rödeby.
Senast redigerad av Umpalavemang 2024-01-10 kl. 16:50. Anledning: Redigering
Citera
2024-01-10, 16:53
Medlem
Citat:
Det syns att du tar den jävla inavlade mongopucko-poffe i försvar din rövhål Tar du Poffe i försvar eftersom du säger att tjejen kränkt honom ?
Senast redigerad av Umpalavemang 2024-01-10 kl. 17:21. Anledning: Redigering
Citera
2024-01-10, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalle46
Blir du hemsökt av denne man eller är det en ungdomskärlek? Gissar att du var tokkär och han spydde åt dig? Ett gott råd,gå vidare,han vill fortfarande inte ha dig trots 15 lååånga år
Vem fan vill ha en sådan jävla inavlad rödebymupp inte jag så jävla enkelt är det.
Senast redigerad av Umpalavemang 2024-01-10 kl. 17:09. Anledning: Redigering
Citera
2024-01-10, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GFNGBG
Är du på riktigt? Tror du någon vill ha en liten jävla kusinknullad Rödebytattare? Så jävla synd att inte alla dog på riktigt och skönt att tråden aldrig dör så att alla för alltid kommer förakta dig och dina vänner. Mobba en funktionsnedsatt och sen tycka synd om sig själv är riktigt skevt.
Bra rutet GFNGBG .Rödeby är en inavlad slödderhåla
Senast redigerad av Umpalavemang 2024-01-10 kl. 17:08. Anledning: Redigering
Citera
2024-01-10, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kvinnohataren1990
Men att dra fram H*mpus i detta är
Väl ganska fel? Han är väl den av dessa människor som faktiskt ordnat upp sitt liv och inte vill förknippas med hans gamla
Umgänge och som faktiskt inte har kontakt med någon gammal av detta gäng? Så är väl helt fel att dra in honom i detta kan jag tycka? Han gjorde som mig dock krävdes det att jag fick byta stad för att komma bort från det men han klarade av att göra det i samma stad så han ska höjas och inte sänkas! Men C däremot som är otrogen mot sin sambo, är våldsam och inte alls förbättrat sig är värd att prata om och sänkas. Peace
Det är klart har H**pus ordnat upp sitt liv och lämnat allt bakom sig så ska jag inte dra in hans namn mer i detta det har du rätt i.
Senast redigerad av Umpalavemang 2024-01-10 kl. 17:13. Anledning: Redigering
Citera
2024-01-10, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Umpalavemang
Det är klart har H**pus ordnat upp sitt liv och lämnat allt bakom sig så ska jag inte dra in hans namn mer i detta det har du rätt i.
Det har alla i det såkallade "moppe gänget" gjort.
Citera
2024-01-10, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Umpalavemang
Det syns att du tar den jävla inavlade mongopucko-poffe i försvar din rövhål Tar du Poffe i försvar eftersom du säger att tjejen kränkt honom ?
Tar ingen i försvar men vet vem båda är
Citera
2024-01-10, 17:27
Medlem
Citat:
Det har alla i det såkallade "moppe gänget" gjort.
Stämmer det att samtliga i moppegänget ordnat upp sitt liv grattis säger jag att de lyckats för över 10 år sen bryta den kriminella banan .
Citera
2024-01-10, 17:27
Medlem
Citat:
Tar ingen i försvar men vet vem båda är
Dåså då vet jag det.
Citera
2024-01-12, 11:52
Medlem
Citat:
Och ang p*ffe och den dörren som han sköt sönder på sin dåvarande flickväns hus för typ 10 år sedan. Hon ska ju tydligen vara en riktig psykbrud. Tyvärr fick ju p*ffe ett barn ihop med henne som han inte fått träffa på 9 år även fast han lever ett vanligt Svenssonliv. Psykbruden vid namn j*osefine an*reasson anmälde honom ett flertal gånger för förföljelse och sånt som inte äns stämmde. Hon va den som jagade och förföljde honom. Letade upp han, på hans jobb. Hemma hos han körde hon förbi flera gånger och han ville absolut inte ha något alls med henne att göra. Och hon är så besatt av honom så hon straffa honom med att inte få träffa sitt barn och skyller på en falsk misshandel på henne och att han är en farlig människa. Sen ska vi ju också tillägga att j*sefine har ju ett barn till med en annan kille som precis har suttit inne för misshandel på henne och barnet hon har ihop med P. Dem två förlovade sig när han satt inne och nu bor dem ihop igen med ytterligare ett barn. Det är ju också konstigt att han efter att misshandlat dem få bo ihop med dem och träffa barnen . Men P få inte träffa sitt barn för en falsk misshandel för 10 år sedan.. det kan jag tycka är konstigt . Snacka om psykbrud

Vad jag vet från när vi umgicks jag och poffe så var det han som ringde efter henne och letade efter henne när hon inte svarade, när han dömdes till fängelse så älskade han henne och två sekunder senare så hatade han henne. Jag har själv sett dom smsen som han skrev och ringde till henne. Han fick inte träffa dottern för att han misshandlade j när han höll i dottern. Det är nog dags för dig att få reda på rätt information. De var placerade på skyddat boende vad jag hörde av honom och de gjorde han ju ganska arg för enligt han så är han frisk och har aldrig gjort någon människa någonting. Hon e ju inte den enda tjejen han misshandlat och trakasserat vi har ju M*alin och Eve*lina och T*ina o även den nya tjejen får ju utstå en del från vad en vän berättat för mig året 2022. Hon fick ju heller inte vara hemma hos S*ella med oss för då blev han ju skogstokig eftersom det fanns andra snubbar där. Jag är tacksam att jag bor 70mil från den där hålan idag och faktiskt inte ha med dom att göra längre. Peace!
Citera
2024-01-12, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kvinnohataren1990
Vad jag vet från när vi umgicks jag och poffe så var det han som ringde efter henne och letade efter henne när hon inte svarade, när han dömdes till fängelse så älskade han henne och två sekunder senare så hatade han henne. Jag har själv sett dom smsen som han skrev och ringde till henne. Han fick inte träffa dottern för att han misshandlade j när han höll i dottern. Det är nog dags för dig att få reda på rätt information. De var placerade på skyddat boende vad jag hörde av honom och de gjorde han ju ganska arg för enligt han så är han frisk och har aldrig gjort någon människa någonting. Hon e ju inte den enda tjejen han misshandlat och trakasserat vi har ju M*alin och Eve*lina och T*ina o även den nya tjejen får ju utstå en del från vad en vän berättat för mig året 2022. Hon fick ju heller inte vara hemma hos S*ella med oss för då blev han ju skogstokig eftersom det fanns andra snubbar där. Jag är tacksam att jag bor 70mil från den där hålan idag och faktiskt inte ha med dom att göra längre. Peace!
Det va ju tråkigt att han höll i barnet men det barnet kan ju inte minnas någoting idag. Och vad det gäller hennes nya sambo m*Arcus så slog han ju J*sefin framför ett äldre barn vid namn t*ve och han lever ju ihop med j*sefin idag och det kan ju inte vara friskt tänker jag. Och den här j*osefin verka ju besatt av dem i Rödebygänget för hon har ju legat med allihopa där 😅 det finns inga andra domar ang kvinnomisshandel mer än på j*osefin och där kan man ju ifrågasätta trovärdigheten. Och bodde inte du i grannkommunen ? Hur kan du få det till 70 mil ? Och du, du verka helt besatt av han p*ffe ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in