Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-01-15, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stibkloF
Hmmm...han var alltså en av de hardcore som ville ta en konfrontation? Det var ju känga till de andra i OMC....

Nej det var han inte men en storsnackare
Citera
2009-01-16, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EC-TERROR
Det finns eller rättare sagt fanns mycket stacka i denna 40 åring(Ja__e).

angående vapen gömman med bandidos så golade han tydligen ner 2 andra
killar, så det var mycket därför Bandidos satte hårt mot OMC i gävle....
Nej så var det definitivt inte.
Han var med om vapengömman som låg hemma hos någon alkolist.
Denna alkolist piska upp sin fru ganska illa vilket ledde till att hon ringde blå vita.Mannen ifråga som nu har skyddad identitet berätta allt för blå vita vilket ledde till att j och fyra andra fick långa fängelse straff.
Tror mej minnas att det delades ut ca 9års fängelse av den mannen.
Mannen söktes på många anstalter som ni kan förstå men vet ej om dom lyckades.
Anledningen till att det vart krig i gävle var enbart för solidos skulle få bli bandidos om dom lyckades radera bort Outlaws från staden.
Det vart mr sako lovad.
Jag vet och poängterar VET att Sako först sökte upp J och han inte skulle gå över till då "no mans land"och lämna Outlaws vilket han inte gjorde.Redan då hade dom enh kontakt med Bandidos.
Där har ni som undrar förklaringen till kriget.
Inget annat....Läser mycket spekulationer här och visst kan man spekulera pojkar men fakta är det vi vill höra.
Citera
2009-01-16, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spectre1000
Nej det var han inte men en storsnackare
Tror knappast man kalla en person som stått upp nästan ensam mot Solidos och dessutom tagit sig ända upp till tredje person inom OG.
Och!!!! Aldrig vad jag vet (känner han ganska bra)blivit trampad av någon.
Menar,nog hade han råckat illa ut förr eller senare om hann bara var enh storsnackare!?
Nej,som jag känner denna person har han två sidor:En elak sate om han blir trampad på tårna coh ger sig ALDRIG.Den andra:Ett stort hjärta som man gärna går till,lyssnar och tar åt sig av andras problem.
Citera
2009-01-16, 14:06
Medlem
tma2662s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brother.g.b.n.f
Jag vet och poängterar VET att Sako först sökte upp J och han inte skulle gå över till då "no mans land"och lämna Outlaws vilket han inte gjorde.Redan då hade dom enh kontakt med Bandidos.
Kan ha missförstått dig här, men antyder du till att sako försökte få janne till no mans land? Och det menar du på att Johan i Hbg skulle acceptera?
Citera
2009-01-16, 14:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tma2662
Kan ha missförstått dig här, men antyder du till att sako försökte få janne till no mans land? Och det menar du på att Johan i Hbg skulle acceptera?

Kan hålla med om att det låter märkligt. Men om han är en bra gubbe så varför inte ?
Citera
2009-01-16, 14:54
Medlem
tma2662s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sicilianaren
Kan hålla med om att det låter märkligt. Men om han är en bra gubbe så varför inte ?
För att han redan fuckat ur en gång i skåne.
Citera
2009-01-16, 14:58
Bannlyst
Citat:
För att han redan fuckat ur en gång i skåne.

Då förstår jag genast vad du menade.
Citera
2009-01-16, 16:45
Medlem
Citat:
Tror knappast man kalla en person som stått upp nästan ensam mot Solidos och dessutom tagit sig ända upp till tredje person inom OG.
Och!!!! Aldrig vad jag vet (känner han ganska bra)blivit trampad av någon.
Menar,nog hade han råckat illa ut förr eller senare om hann bara var enh storsnackare!?
Nej,som jag känner denna person har han två sidor:En elak sate om han blir trampad på tårna coh ger sig ALDRIG.Den andra:Ett stort hjärta som man gärna går till,lyssnar och tar åt sig av andras problem.

OG är inte många och de tar in vad fan som helst så det är inget märkvärdigt.
Citera
2009-01-16, 20:58
Medlem
Citat:
Ja,dom var tre man hem till han och frågade därför tror jag inte ett skit på at han har "fuckat"i skåne som du säger.
Vet förstås inte om S redan då hade kontakt med j och c i helsingborg redan då.
Tror inte på den historien iallafall eftersom han kom in i Outlaws för det första och för det andra ingen som gjort något åt han.
Citera
2009-01-16, 22:23
Medlem
tma2662s avatar
Citat:
Ja,dom var tre man hem till han och frågade därför tror jag inte ett skit på at han har "fuckat"i skåne som du säger.
Vet förstås inte om S redan då hade kontakt med j och c i helsingborg redan då.
Tror inte på den historien iallafall eftersom han kom in i Outlaws för det första och för det andra ingen som gjort något åt han.
Du är väl medveten om att sako tillhörde x-team innan han startade no mans land, så han borde väl ha haft kontakt med dom.
Citera
2009-01-16, 22:27
Medlem
Citat:
Du är väl medveten om att sako tillhörde x-team innan han startade no mans land, så han borde väl ha haft kontakt med dom.

sökte och fann vad jag letade efter
Senast redigerad av HardcoreBiker 2009-01-16 kl. 22:38.
Citera
2009-01-17, 09:20
Medlem
Charlie expanderar hårt i Norge. Är det någon som vet något om deras prospectivechapter i Trondheim? Jag undrar om det är en redan befintlig klubb som patchat (i så fall vilken?) eller om det är en nyetablering.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in