Citat:
Ursprungligen postat av Wurzten
Hade moderchaptret i USA vetat att de verkade underjordiskt så skulle de fått västarna ryckta med en gång tror jag. Det är liksom inte värdigt AOA att göra så.
Som Sicilianaren skrev: "Och jo, det finns exempel på klubbar som fått hjälp utifrån i liknande situationer."
Några av dom exemplen är just HA, BMC och OMC
Citat:
Ursprungligen postat av JJDecay
Nej, det förvånar mig egentligen att Udda överhuvdtaget sadlade om till OMC. Men så gick det ju som det gick förståss...
Nog finns det en och annan hårding som inte är ansluten till HA eller BMC...Men dom är väl inte överdrivet många...Men dom finns ju..
På ett sätt var det förvånande, men på den tiden när B......l stod före Linkan så var det helt annorlunda..
Han hade fått med sig hela klubben oavsett vad folk säger om en del f.d medlemar.
Citat:
Ursprungligen postat av Wurzten
Ja att gå med i OMC och sedan bara bära väst i slutet sällskap begriper inte jag vitsen med.
Hårda snubbar som vill ha en egen klubb har ju startat sådana förr. Att bli OMC ger ju problem så fort man visar sig, och är meningslöst om man är underjordiska.
Det tar ju lite tid att återhämta sig, och syftet är verkligen inte att bära väst i en källarlokal
Citat:
Ursprungligen postat av abc..barn
den har jag med hört historier om ...stämmer hälften så är jag rädd ...
Mer än hälften stämmer garanterat, men troligtvis har du hört historierna med modifikation.
Citat:
Ursprungligen postat av abc..barn
E...s då? han har ju rykte å stå för sig...jag har kompisar som träffat honom och dom sa att verkade stå för sitt....men va det bara yta ??
Det är nog mest troligt att det är E...s du skall vara rädd för, då han är på utsidan medans SS är inne på livstid (Inte tokhuset)
Citat:
Ursprungligen postat av Brother.g.b.n.f
Whake up baby.....Sen när började dom bli så duktiga. Inte svenskarna iallafall.....No balls at all.....
Utomlands har dom därimot en jävla respekt och står upp för deras Charlie.
Om du nu är så "insatt" så borde du väl ändå veta att dom absolut skulle ringa och fråga om det var lugnt att dom kom på fest..
Citat:
Ursprungligen postat av Brother.g.b.n.f
Ha ha ha,det tror jag ju. Den där pondusen verkar inte finnas.
Fortfarande rädda för att synas och höras för eventuella överraskningar
Jag tycker mig känna igen vissa drag från gamla "SWEDISH PITBULL"