Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-07-07, 23:45
Medlem
Saxat från en annan tråd "Var på katalin förra helgen då krylla det av Outlaws snubbar där inne mellan 10-12 stycken har dom slagit upp i uppsala?. bandidos har ju här nu med jag sen har jag hört från säker källa att HA håller på att slå upp kontor här nu också!"

Kan de ha varit 'festen' måntro?
Citera
2010-07-08, 10:54
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BIKERBANDIT
Vem har du hört detta av ?
Ingen trovärdig källa i alla fall, så du kan vända på dig och somna om.
Citera
2010-07-08, 18:02
Medlem
Dom va där oppe o kolla läget.....
Citera
2010-07-08, 21:54
Medlem
u76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peppel_of_loat
Saxat från en annan tråd "Var på katalin förra helgen då krylla det av Outlaws snubbar där inne mellan 10-12 stycken har dom slagit upp i uppsala?. bandidos har ju här nu med jag sen har jag hört från säker källa att HA håller på att slå upp kontor här nu också!"

Kan de ha varit 'festen' måntro?

Man kan ju alltid hoppas!!!
Uppsala är ju en stad "utan mc killar" av tyngd....bläääk gillar inte ordet tyngd men fann inget bättre.
Citera
2010-07-08, 22:46
Medlem
u76s avatar
en annan sak... ¨å jag har läst denna tråd ett par år så har jag märkt ett hat eller ska jag säga förakt för outlaws.... vågar sticka ut hakan och säga "hoppas dom ettablera sig starkt och skakar om denna lilla ankdamm vi har i svedala! SYLO?
Citera
2010-07-09, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av u76
en annan sak... ¨å jag har läst denna tråd ett par år så har jag märkt ett hat eller ska jag säga förakt för outlaws.... vågar sticka ut hakan och säga "hoppas dom ettablera sig starkt och skakar om denna lilla ankdamm vi har i svedala! SYLO?

SYLO
Citera
2010-07-09, 10:38
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Ja det var att sticka ut hakan ordentligt. Skaffa dig lite supportkläder istället och spring och flasha dom på krogen, helst i någon stad som domineras av rödvitt, då skulle du kunna säga att du sticker ut hakan, kanske tom får dig en lite klapp på hakan.
Citera
2010-07-09, 14:41
Medlem
JJDecays avatar
Undrar hur framtiden ser ut för bikermiljön i Uppsala?

Läste Aftonhoran för några dagar sedan, där uppgav dom att polisen uppgett att X-team i Södertälje fått flytta på sig, från Södertälje till just Uppsala.

BMC i Västerås lades ju ner för några år sedan (eller om det är 1år sedan) och enligt uppgift flyttade sin verksamhet till Uppsala (vet ej om V-ås killarna dög, det verkade ju vara mycket interna stridigheter där).

Är inte Uppsala från början ganska röd/vitt vänligt med fd. medlemmar ur Gjutjärn som HA annhängare iaf.. Likaså är väl vissa i Stubborn ganska röd/vita?

Om nu även OMC ska etablera sig där... Då finns alla färger på ett och samma ställe, kan ju bli lite trångt på MC verkstaden
Citera
2010-07-09, 16:55
Medlem
u76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mcmonster
Ja det var att sticka ut hakan ordentligt. Skaffa dig lite supportkläder istället och spring och flasha dom på krogen, helst i någon stad som domineras av rödvitt, då skulle du kunna säga att du sticker ut hakan, kanske tom får dig en lite klapp på hakan.
kanske det kanske...
Citera
2010-07-09, 22:46
Medlem
knebuss avatar
Citat:
kanske det kanske...

jag är på!
Citera
2010-07-11, 02:17
Medlem
knebuss avatar
Skulle det inte kunna vara en ide för outlaws mc att samarbeta med crime inc sweden? båda är ju ganska "nya" i svea, men det kanske är ett långskott vad vet jag!?
Citera
2010-07-11, 12:48
Medlem
guldankans avatar
Var det några Outlaws synliga vid Eagles MC Summermeet 2010 Ören, Järpen i helgen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in