Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-07-11, 19:59
Medlem
Såg några Outlaws komma körande i centrala Kristianstad idag
Etablering häromkring kanske?
Citera
2010-07-12, 19:34
Bannlyst
Etablering ? det verkar snarare som om dom försöker att inte stanna upp på en o samma plats för länge, dom har ju inte etablerat sig nånstans förutom på nätet tyvärr
Citera
2010-07-12, 23:18
Medlem
Carons avatar
Fan, jag tror att jag såg Elvis utanför Katrineholm idag, kan det vara en etablering tro????
Citera
2010-07-13, 01:05
Medlem
i_Love_MaryJanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BIKERBANDIT
Etablering ? det verkar snarare som om dom försöker att inte stanna upp på en o samma plats för länge, dom har ju inte etablerat sig nånstans förutom på nätet tyvärr

Etablering, ja? Det kan man se från lite olika sätt. Ta över är inte samma sak. ?

Dom finns inte överallt och när som helst. Men dom finns kan jag lova dig här och nu.
På internet går ju både det ena och det andra snacket om olika personer.
Han är utan cash, han känner ingen, han är golare, och liknande.

Jag är absolut inte någon som sympatiserar med outlaws, däremot känner jag en som är från ett annat land därifrån.

Kanske ska du uppdatera dig bättre än bara internet, om du råkar vilja ha bättre fakta?
Citera
2010-07-13, 03:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av i_Love_MaryJane
Etablering, ja? Det kan man se från lite olika sätt. Ta över är inte samma sak. ?

Dom finns inte överallt och när som helst. Men dom finns kan jag lova dig här och nu.
På internet går ju både det ena och det andra snacket om olika personer.
Han är utan cash, han känner ingen, han är golare, och liknande.

Jag är absolut inte någon som sympatiserar med outlaws, däremot känner jag en som är från ett annat land därifrån.

Kanske ska du uppdatera dig bättre än bara internet, om du råkar vilja ha bättre fakta?
Att dom finns kan jag oxå konstatera då jag sett dessa vid något tillfälle o vet att många av killarna var med på förra "Etableringen". Att etablera sig och att vara etablerad är 2 olika saker, och just i Outlaws fall kan man ju tyvärr inte uppdatera sig på annat sätt än via nätet då dessa inte syns speciellt ofta på träffar ,fester mm av förklarliga skäl kanske vad vet jag, fast jag måste säga att jag är lite impad över hur man lyckas gömma alla dessa chapters och allt folk
Citera
2010-07-13, 05:42
Avstängd
Manjakiss avatar
Om nu mot all formodan OMC skulle finnas i Sverige, kan man ju bara undra vad det ar for sma bajsnodiga snorungar? Maste kannas riktigt djavla tontigt att vara med i en klubb, men sa liten och fuktig i byssan att man inte ens vagar bara sina farger i grupp
Fan tom saggiga blatte gang som Black cobras maste garva lappen av sig at luffarna?
Citera
2010-07-13, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Caron
Fan, jag tror att jag såg Elvis utanför Katrineholm idag, kan det vara en etablering tro????
Oh, fan! Då har han gått med i Outlaws igen då? Mycket intressant.
Jag blev så full i skratt när jag läste ditt inlägg för det fanns faktiskt en kille vid namn Elvis i "gamla" OMC. Nu var det ju förstås inte den du syftade på men ändå blev det liksom rä
Citera
2010-07-13, 11:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slocum
Oh, fan! Då har han gått med i Outlaws igen då? Mycket intressant.
Jag blev så full i skratt när jag läste ditt inlägg för det fanns faktiskt en kille vid namn Elvis i "gamla" OMC. Nu var det ju förstås inte den du syftade på men ändå blev det liksom rä
Haha stämmer bra w----r kallades Elvis tror faktiskt att han är med denne runda oxå brorsan är ju med som jag har förstått
Citera
2010-07-13, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BIKERBANDIT
Haha stämmer bra w----r kallades Elvis tror faktiskt att han är med denne runda oxå brorsan är ju med som jag har förstått

Ja det var länge sedan jag träffade några från gamla Uddagänget. Av ren nyfikenhet undrar jag om du känner till om några av dessa klassiker fortfarnade kör Charlie : S----n, T---e och P---r?
Stora frågan för mig som icke 08:a är dock vad som hände med Link?
Citera
2010-07-13, 14:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slocum
Ja det var länge sedan jag träffade några från gamla Uddagänget. Av ren nyfikenhet undrar jag om du känner till om några av dessa klassiker fortfarnade kör Charlie : S----n, T---e och P---r?
Stora frågan för mig som icke 08:a är dock vad som hände med Link?
Ja vad jag vet är minst 2 av dom nämnda med, tror inte många är så glada på Linkan, gjorde bort sig lite grann sist, hörde sist att han bor i solna trakten inte säker dock
Citera
2010-07-14, 01:41
Medlem
bajenvraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurami
Såg några Outlaws komma körande i centrala Kristianstad idag
Etablering häromkring kanske?

Nja, snarare kanske att de kör ngn festival där va o de ville visa upp sig lite.
Citera
2010-07-14, 09:54
Medlem
JJDecays avatar
Är någon från gamla Udda MC med i "nyetableringen"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in