Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-05-14, 13:34
Medlem
JohnnyDestroys avatar
Låter osannolikt tycker jag, vad skulle de tjäna på ett öppet krig? Visst, världen skulle bli ett trevligare ställe när röken lagt sig, men hur ofta är det prio ett för organiserad brottslighet?

De skulle få mer span på sig och mindre intäkter medans kriget pågår, eller?
Citera
2011-05-14, 13:54
Medlem
Är detta en trolltråd? Skulle HA ingå ett samarbete med Bandidos gällande pungspark på Outlaws? Vad fan kan Bandidos erbjudna? Fd x-teamare som blivit sönderslagna? Om HA skulle vilja ha bort Outlaws så skulle dom fixa det helt själva på en vecka. Tror dock bara att dom itne tagit något beslut i denna fråga...
Citera
2011-05-14, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Locomotiv
Är detta en trolltråd? Skulle HA ingå ett samarbete med Bandidos gällande pungspark på Outlaws? Vad fan kan Bandidos erbjudna? Fd x-teamare som blivit sönderslagna? Om HA skulle vilja ha bort Outlaws så skulle dom fixa det helt själva på en vecka. Tror dock bara att dom itne tagit något beslut i denna fråga...

Tror du verkligen på det??Mycket kommer hända i sverige inom Mc världen,
Skulle gissa på att södra sverige kommer va där allt händer,men e bra spekulationer,tiden får ju visa vad som händer.......
Citera
2011-05-14, 15:49
Medlem
b-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UseMe
HA och Bandidos kommer ju aldrig ingå i ett sammarbete...

Ingick dom inte ett samarbete sist OMC etablerade sej? Kanske bara har helt fel för mej men vill minnas att BMC och HA satt ner och pratade om att lösa OMC frågan i Sverige då.
Citera
2011-05-14, 16:34
Medlem
Asagudens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b-o
Ingick dom inte ett samarbete sist OMC etablerade sej? Kanske bara har helt fel för mej men vill minnas att BMC och HA satt ner och pratade om att lösa OMC frågan i Sverige då.

Typ den "slutgiltiga lösningen" men som Hitler å hans gäng så blev dom aldrig klar med problemet...
Citera
2011-05-14, 16:36
Medlem
Resolutios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gooni
I torsdags när jag jobbade så stod ett gäng bandidos medlemmar utanför med sina bilar och höll på med vapen, bara pistoler vad jag såg, helt öppet på gatan! polisen kom 5-10 minuter efter dom hade gått, de kan ju betyda nått... jag bor iofs i stockholm men iaf

Vad var detta någonstans?
Citera
2011-05-14, 16:57
Medlem
stibkloFs avatar
Tomma tunnor skramlar mest.
Citera
2011-05-14, 17:04
Medlem
Att HA och Bandidos skulle samarbeta finns inte på världskartan.
För övrigt så är det inget "krig" på G just nu.
Att tro på de som står i aftonhoran och andra tidningar är som att vara religiös och tro på bibeln. Bullshit alltihop.
Citera
2011-05-14, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DOKTORBLOFELD
http://www.skanskan.se/article/20101...explosivt-fynd

Peter Bergun?
Nej, Bosse åkte dit.
Citera
2011-05-14, 18:03
Medlem
Och vad händer nu om det är sant det ryktet förtäljer om Mongols etablering i Svedala? Får vi se HA, Bandidos och Outlaws gå ihop mot dessa? En vild sommar?
Citera
2011-05-14, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stibkloF
Tomma tunnor skramlar mest.

Du är bara EN av många i den här tråden som borde se över sina tidigare inlägg.
Några Nostradamus blir ni aldrig.

Den dagen man sätter sig tillbakalutad och tror att bikervärlden är statisk och utan möjlighet att förändras, har man även huggit sin egen okunskap i sten.

Jag misstänker att det är härifrån begreppet 1% kommer. Bara 1% som inte tror sig veta allt som kommer att hända i framtiden...
Citera
2011-05-14, 19:18
Medlem
JJDecays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NosaCastro
Du är bara EN av många i den här tråden som borde se över sina tidigare inlägg.
Några Nostradamus blir ni aldrig.

Den dagen man sätter sig tillbakalutad och tror att bikervärlden är statisk och utan möjlighet att förändras, har man även huggit sin egen okunskap i sten.

Jag misstänker att det är härifrån begreppet 1% kommer. Bara 1% som inte tror sig veta allt som kommer att hända i framtiden...

Ha ha ha, har du kommit ur idet Nosa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in