Flashback bygger pepparkakshus!
2011-07-03, 05:00
Medlem
Jag kan med bestämdhet dementera att D**k OMC Östersund varken har varit bodyguard åt Möller, mördat någon eller på annat sätt varit "kriminell" mer än att våldtagit småtjejer här i Södern.

Det är en sak att sprätta omkring i Norrland och ljuga tonåringar fulla av skit än att acceptera att verkligheten och "karriären" egentligen bestod av att vara grindvakt och springgrabb åt "The Good Old Lads".

Välkommen tillbaks till Skåne D**k om du törs, if you got the balls!
Citera
2011-07-03, 05:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hajak123
Kastar ut en fråga, vad tror ni händer nu? Omc har fått pisk en hel del i Norrköping. Kommer de få stöttning av Malmö eller vad händer?

om du läser i expressen så står det att deli resturangen som bråket startade på har beskydd av ett gäng som kallar sej m16.. och det står att det fanns ca. 15 m16 i resturangen, när 3 outlaws attakerade resturangen och enligt förhören så piskade 3 omc alla de andra så att de sprang iväg, en av de andra som blev ensam i resturangen, blev så rädd, att han skött mot outlaws 4 skott så han kunde springa iväg till sina vänner,, han skött sej fri,,

men nu är 3 outlaws killar häktade för mordförsök och endast en från m16 är häktad för mordförsök.

eftet rättegången så kan allmänheten veta sanningen och då veta vem som piska vem.

och att nån blir skjuten när man inte själv har vapen kan hända alla, men att en som blir skjuten i magen med 2 skott och knivhugga gärningsmannen fem hugg i bröstet efter att precis blivit skjuten själv är att visa att det var de andra som ficl pisk även om de hade övertaget med skjutvapen... next time kanske det blir rättvisare om alla har skjutvapen vid tillfället
Citera
2011-07-03, 22:13
Medlem
Powergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vittne
om du läser i expressen så står det att deli resturangen som bråket startade på har beskydd av ett gäng som kallar sej m16.. och det står att det fanns ca. 15 m16 i resturangen, när 3 outlaws attakerade resturangen och enligt förhören så piskade 3 omc alla de andra så att de sprang iväg, en av de andra som blev ensam i resturangen, blev så rädd, att han skött mot outlaws 4 skott så han kunde springa iväg till sina vänner,, han skött sej fri,,

men nu är 3 outlaws killar häktade för mordförsök och endast en från m16 är häktad för mordförsök.

eftet rättegången så kan allmänheten veta sanningen och då veta vem som piska vem.

och att nån blir skjuten när man inte själv har vapen kan hända alla, men att en som blir skjuten i magen med 2 skott och knivhugga gärningsmannen fem hugg i bröstet efter att precis blivit skjuten själv är att visa att det var de andra som ficl pisk även om de hade övertaget med skjutvapen... next time kanske det blir rättvisare om alla har skjutvapen vid tillfället

Vad går du på? Tror du Outlws är stålmän? Goggla lite så får du nog också fram en liten annan bild av hur det gick till.
Citera
2011-07-03, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Powergirl
Vad går du på? Tror du Outlws är stålmän? Goggla lite så får du nog också fram en liten annan bild av hur det gick till.
Google, polisens bästa utredningsredskap.
Citera
2011-07-03, 22:50
Medlem
Powergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BEVERBONKARN
Google, polisens bästa utredningsredskap.

För det första vet jag inte om det Vittnet skrev om har funnits i Expressen.
För det andra i dagens Expressen fanns en artikel som bättre stämde överens med vad som hände. För det fjärde ingen annan tidning har skrivit någon historia som ens liknat den av Vittnet uppdiktade.
För det femte gå in på polisens hemsida så stämmer inte heller deras information med vad Vittnet beskriver.
För det sjätte, näe nu räcker det.
Citera
2011-07-03, 22:52
Medlem
Citat:
För det andra i dagens Expressen fanns en artikel som bättre stämde överens med vad som hände. För det fjärde ingen annan tidning har skrivit någon historia som ens liknat den av Vittnet uppdiktade.
För det femte gå in på polisens hemsida så stämmer inte heller deras information med vad Vittnet beskriver.
Vad hände med det tredje? Glömde du den eller?
Citera
2011-07-04, 00:08
Bannlyst
Citat:
Kastar ut en fråga, vad tror ni händer nu? Omc har fått pisk en hel del i Norrköping. Kommer de få stöttning av Malmö eller vad händer?

Det gäller att OMC står upp och bekänner färg. Klarar inte OMC av att hantera det här så är det inget bra för klubben.
Senast redigerad av Jocke_S 2011-07-04 kl. 00:19.
Citera
2011-07-04, 00:13
Medlem
_Falk_s avatar
Citat:

Då kan du ju dra en jävligt logisk förklaring till att fyra stycken Outlaws sitter häktade för mordförsök medans bara en från m16 gör det, ha i baktanke att det var folk från m16 som hade skjutvapen på sig endast, han som sköt är allvarligast skadad! Hur jag vet att det här? det är mina bröder det handlar om och börjar bli saligt trött på alla idiotiska spekulationer!
http://www.nt.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=6972309
Citera
2011-07-04, 00:54
Bannlyst
Citat:

Den nya OMC avdelningen i Norrköping är uppbyggd på riktiga gatukrigare, inga gubbar som förra gången. Folk med lite insyn i branschen känner till eller har hört om bröderna B***os och vad dom går för. Jag är inte det minsta orolig för vad som skall hända härnext
Citera
2011-07-04, 08:36
Medlem
BigB666s avatar
OMC har vissat sig starka både vad gäller överfallen i Ystad och nu senast!
Citera
2011-07-04, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _Falk_
Då kan du ju dra en jävligt logisk förklaring till att fyra stycken Outlaws sitter häktade för mordförsök medans bara en från m16 gör det, ha i baktanke att det var folk från m16 som hade skjutvapen på sig endast, han som sköt är allvarligast skadad! Hur jag vet att det här? det är mina bröder det handlar om och börjar bli saligt trött på alla idiotiska spekulationer!
http://www.nt.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=6972309

...Eller en förklaring till att "31-åringen" via sin advokat hävdar att det är han som var brottsoffret i detta fallet. Tufft...

Han är alltid tuff tills det händer nåt på riktigt, sen klantar han till nåt o blir räddad av polisen o sitter hos dem o tänder av efter en 19 veckors bland-tripp där han ett tag trodde att han skulle ta över stan för 67e gången.

Att ni orkar. Rent komiskt.
Citera
2011-07-04, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunderbacken
Den nya OMC avdelningen i Norrköping är uppbyggd på riktiga gatukrigare, inga gubbar som förra gången. Folk med lite insyn i branschen känner till eller har hört om bröderna B***os och vad dom går för. Jag är inte det minsta orolig för vad som skall hända härnext

Kvinnomisshandlare, heroinister o försök till tjuvar. Dessutom är ingen rädd för dem. Hatade är inte samma sak som fruktade...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in