Flashback bygger pepparkakshus!
2012-06-30, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stibkloF
Så var den sagan över - IGEN! I told you so...

http://hd.se/helsingborg/2012/06/30/...kriget-syns-i/

Säg såhär, Helsingborg är inte rätt stad att etablera en internationell klubb i, eller ens gå runt i med en väst som säger SWEDEN på ryggen. Och absolut INTE med Helsingborg som front märke.
Igen, det är 2 klubbar som existerar i HBG, BMC och HA. Punkt. Slut.
OMC, kyss mig..
Citera
2012-06-30, 12:43
Medlem
Citat:

vart tog den där mupp dansken vägen som var aktiv här?
Citera
2012-06-30, 12:59
Medlem
Citat:

Så du menar att Outlaws inte existerar längre nu då? Och att din berömda kängragu som skulle hänt på nyårsafton inte blir av?
Citera
2012-06-30, 13:27
Medlem
stibkloFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av forgottenone
Så du menar att Outlaws inte existerar längre nu då? Och att din berömda kängragu som skulle hänt på nyårsafton inte blir av?

Will never happen. OMC är körda och de vet det. OM jag kan ta mig till Hbg så skall det bli kul å se vad som händer.
Citera
2012-06-30, 13:30
Medlem
stibkloFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hampus666

Säg såhär, Helsingborg är inte rätt stad att etablera en internationell klubb i, eller ens gå runt i med en väst som säger SWEDEN på ryggen. Och absolut INTE med Helsingborg som front märke.
Igen, det är 2 klubbar som existerar i HBG, BMC och HA. Punkt. Slut.
OMC, kyss mig..

Visste inte att du vart förälskad i OMC. "OMC, kyss mig".
Jag vill nog sträcka mig lite längre än du - inte bara Hbg - utan i hela SE.
Citera
2012-06-30, 15:36
Medlem
Det är nog kört för Outlaws dom kan ju inte äns försvara sig.Kanske en del hoppar över till röd vita?
Citera
2012-06-30, 15:47
Medlem
Citat:
Visste inte att du vart förälskad i OMC. "OMC, kyss mig".
Jag vill nog sträcka mig lite längre än du - inte bara Hbg - utan i hela SE.

Fortsättningen på meningen e ju ' i röven ' ....
visst, hela Sverige. Har aldrig varit roligt att ha Outlaws på ryggen. Fattar inte att dom ej lär sig.
Okej om dom ej e 'bra' nog att bli BMC/HA, men varför denna jakt på en väst med en välkänd klubbs färger?
Citera
2012-06-30, 16:19
Medlem
Bovfinkens avatar
Fattar inte varför inte OMC slår tillbaka....
Visst sker det säkert saker till Outlaws favör som nödvändigtvis inte kommer till medias kännedom, kanske några red and white grabbar åker på stryk men inte värre.
Men nu när man t o m har en mördad chapter PRESIDENT att hämnas... Wtf? Hur svårt ska det vara att glida förbi någon 81-lokal och smälla av några skott? Spränga nån bil? Rent teoretiskt nu.
Det finns blattegäng i Rinkeby som t o m skulle kunna slå till hårdare och snabbare.

Har OMC möjligtvis någon kontraproduktiv plan att ta så mycket skit som möjligt tills varenda R&WC-grabb sitter inspärrad?

Eller är det deras sammanfallande konstruktion som organisation som gör att ingen vill sträcka ut nacken. Grabbarna i Ystad kanske inte vill agera för att hämnas grabbarna i Blekinge etc. Och som enskilda chapters är de för svaga, sverigeledningen med Pidder i spetsen godkänner inga attacker eftersom det skulle trappa upp kriget, "de är ok att få stryk med bollträ och inte bli skjuten" tänker han. Men guess what boys, den tiden är förbi.

Bevisa er nu, eller snart. Rensa ut illojalt pack. Hellre 20 starka medlemmar än 100 förvirrade knarkande individualister..
Bevisa innebörden av A.D.I.O.S. eller häng av er västarna!
Låt kulorna flyga, tror ni BMC kommer gråta när änglar faller?? Knappast!

Som 1% i Sverige har man en väldigt svår kamp... INGEN har rubbat Hells Angels här tidigare utan att ha fått offra blod och manskap. Sveriges starkaste mc-gruppering, no doubt.*
Citera
2012-06-30, 17:22
Medlem
stibkloFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hampus666

Fortsättningen på meningen e ju ' i röven ' ....
visst, hela Sverige. Har aldrig varit roligt att ha Outlaws på ryggen. Fattar inte att dom ej lär sig.
Okej om dom ej e 'bra' nog att bli BMC/HA, men varför denna jakt på en väst med en välkänd klubbs färger?

I don't know. Har ju som sagt alltid varit tvivlande till dess existens i SE. Skit har jag fått - men rätt har jag fått. När de kaxade upp sig mot Bandidos så var ju timmen slagen. Idioter.
Citera
2012-06-30, 18:53
Medlem
stibkloFs avatar
Kom igen nu Outlaws! Visa lite stake...eller not

http://hd.se/helsingborg/2012/06/30/tva-slappta-efter/
Citera
2012-06-30, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bovfinken
Fattar inte varför inte OMC slår tillbaka....
Visst sker det säkert saker till Outlaws favör som nödvändigtvis inte kommer till medias kännedom, kanske några red and white grabbar åker på stryk men inte värre.
Men nu när man t o m har en mördad chapter PRESIDENT att hämnas... Wtf? Hur svårt ska det vara att glida förbi någon 81-lokal och smälla av några skott? Spränga nån bil? Rent teoretiskt nu.
Det finns blattegäng i Rinkeby som t o m skulle kunna slå till hårdare och snabbare.

Har OMC möjligtvis någon kontraproduktiv plan att ta så mycket skit som möjligt tills varenda R&WC-grabb sitter inspärrad?

Eller är det deras sammanfallande konstruktion som organisation som gör att ingen vill sträcka ut nacken. Grabbarna i Ystad kanske inte vill agera för att hämnas grabbarna i Blekinge etc. Och som enskilda chapters är de för svaga, sverigeledningen med Pidder i spetsen godkänner inga attacker eftersom det skulle trappa upp kriget, "de är ok att få stryk med bollträ och inte bli skjuten" tänker han. Men guess what boys, den tiden är förbi.

Bevisa er nu, eller snart. Rensa ut illojalt pack. Hellre 20 starka medlemmar än 100 förvirrade knarkande individualister..
Bevisa innebörden av A.D.I.O.S. eller häng av er västarna!
Låt kulorna flyga, tror ni BMC kommer gråta när änglar faller?? Knappast!

Som 1% i Sverige har man en väldigt svår kamp... INGEN har rubbat Hells Angels här tidigare utan att ha fått offra blod och manskap. Sveriges starkaste mc-gruppering, no doubt.*

Det enkla svaret är att de kan tycka att det är coolt att bära en väst med internationella färger, men dom är inte beredda att betala priset, dvs riskera/få 5-20 år bakom galler.
Skall man offra sin frihet eller tom sitt liv skall det ju vara för något av vikt. Lojalitet och respekt tar år att bygga upp. Det går inte att ge ut kanske 50 västar och tro att dem, medlemmarna, kommer att stå upp för deras klubb.

Sen så har Ingen rubbat varken BMC eller HA sedan deras etableringar.

A.D.I.O.S, eller hur. Var i världen har det skett eller sker?
Citera
2012-06-30, 19:04
Medlem
stibkloFs avatar
Lite cred borde jag väl få från alla de som hånat mig? OMC är en flyttfågel i SE. Snart nedskjuten oxå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in