Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-07-10, 16:07
Medlem
WarPigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KarlAlfred111
Om han har blåst så mkt folk så varför har ingen gjort något åt saken ?

Dick fick lite smisk men som den lilla fega pajas han är så hade han såklart kniven med sig och stack den ena med.
http://op.se/lanet/ostersund/1.21013...mal-i-torvalla
Citera
2013-07-11, 20:58
Medlem
LisboaCaralhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WarPig
Dick fick lite smisk men som den lilla fega pajas han är så hade han såklart kniven med sig och stack den ena med.
http://op.se/lanet/ostersund/1.21013...mal-i-torvalla

Vem skulle föreställa dick av dessa individerna i tidningen? de dickhuvvet jag frågade om är säkert runtomkring 35 åtminstonde. mvh
Citera
2013-07-11, 21:21
Medlem
WarPigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LisboaCaralho
Vem skulle föreställa dick av dessa individerna i tidningen? de dickhuvvet jag frågade om är säkert runtomkring 35 åtminstonde. mvh

30 åringen. Var nog en yxa inblandad oxå tror Dick fick den i huvet
Citera
2013-07-12, 10:08
Medlem
LisboaCaralhos avatar
Citat:
30 åringen. Var nog en yxa inblandad oxå tror Dick fick den i huvet

ok, men även om tidningarna brukar ha fel ofta så 5 år eller mer i skillnad blir lite väl fel känns det som.
Citera
2013-07-15, 19:38
Medlem
WarPigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LisboaCaralho
ok, men även om tidningarna brukar ha fel ofta så 5 år eller mer i skillnad blir lite väl fel känns det som.
Jo men nu va ju det här i Juni 2010 så det stämmer nog alldeles utmärkt
Citera
2013-07-16, 01:17
Bannlyst
Såg en outlaw med fullpatchad väst på en blå Ducati sportmotorcykel vid Kallhäll i förrgår.. tack för skrattet
Citera
2013-07-16, 10:02
Medlem
LisboaCaralhos avatar
Citat:
Jo men nu va ju det här i Juni 2010 så det stämmer nog alldeles utmärkt

jaha, där ser man =) hur upplever normalt folk eller vettiga personer så att säga dick där uppe?
Citera
2013-07-16, 10:12
Medlem
0-0-0-0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drrty
Såg en outlaw med fullpatchad väst på en blå Ducati sportmotorcykel vid Kallhäll i förrgår.. tack för skrattet

Ja jag tycker med just det med patchar och sporthoj kan se lite lustigt ut. Men det är ju inte direkt ovanligt i någon klubb. Både HA och BMC killar ser man ju på Buell. Sen har ju inte OMC krav på HD, är vom jag mins rätt mc 750cc eller större som gäller där.

Känns inte alls som något jätte kass med en Ducati då med tanke på vad det kunde varit.
Citera
2013-07-16, 10:51
Medlem
BMC64s avatar
inga fel på å åka ducce,,men det känns B , att göra det med ryggmärke,,bara min åsikt

on topic
har inte sett en enda outlaws på vägarna, då har jag vart från norr till söder (700 mil)
finns dom kvar ?
Citera
2013-07-16, 10:57
Medlem
graffsthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BMC64
inga fel på å åka ducce,,men det känns B , att göra det med ryggmärke,,bara min åsikt

on topic
har inte sett en enda outlaws på vägarna, då har jag vart från norr till söder (700 mil)
finns dom kvar ?
Såg en för någon vecka sen i norra Stockholm
Citera
2013-07-16, 11:42
Medlem
pterodactyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drrty

Är du säker på att det var en Ducati? Jag såg nämligen en Outlaw på en blå Buell för någon vecka sen i Stockholmstrakten. Och dom kan väl inte vara så många att dom är lite överallt, och speciellt inte som kör hoj om man ska tro flashback dom senaste åren?
Citera
2013-07-16, 14:06
Medlem
fewdollarss avatar
Outlaws Sweden är ungefär som mullvaden i "wack-a-mole".
Man slår ner dem 100 gånger men likförbannat tar dom sig upp igen, och igen och igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in