Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-05-22, 16:12
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vildblom
Vad är det jag läser om en Andre Bagein som skulle vara kopplat till dessa? (Knn ej gå genom 500 sidor)
Missade att det redan skrivits att han hängde Hbg .

En otroligt sjuk och obehaglig jävla kräk!
Sinnesjuk på alla plan !
Senast redigerad av Crabby88 2024-05-22 kl. 16:15.
Citera
2024-05-22, 19:36
Medlem
Crabby88s avatar
https://tropos.se

Här har vi stjärnan ….

Livstilscoach…

VARFÖR TROPOS?

En stor del i min vision att bidra till att skapa framgångsrika förändringar hos mina medmänniskor ligger i förståelsen som kommit av min egen personliga utveckling med min egen personlighet.

Det speciella med min coaching handlar om att jag möter dig som min klient på ett lugnt och tryggt vis och avdramatiserar skyddsmekanismer i stoltheten i egot så att du kan känna dig trygg med mig och ge mig tilliten att hjälpa dig.

Kort sagt, vi möts på lika villkor.

Jag har en fantastisk förmåga att läsa av människor, som jag fått genom att jag har varit i en miljö och relationer med människor som har allvarliga skador i sin personlighet.

Genom mina psykologiska studier så förstod jag att det skulle vara nästan omöjligt att förklara hur psykets funktioner fungerar på det fackspråket, så jag gjorde om de svårtolkade och komplicerade psykologiska texterna så att det skulle bli lättförståeligt för vem som helst att förstå de faktorer som påverkar en människas mentala inställning om sig själv.

När det svåra blir lätt, är det ingen match att förstå och ta till sig, vilket leder till att det blir snabbare resultat.

På det sätt som jag jobbar, kan ni ta det första viktiga steget, tryggt förvissade om att resultaten inte kommer utebli p.g.a. eventuella hindrande föreställningar om att det ska vara svårt att uppnå sina personliga mål och leva ett lyckligt liv.

Jag ser till att de positiva möjligheterna och resurserna inom varje individ genom att på ett direkt och avskalat vis sätta fokus på kärnpunkterna som leder till kraftfulla framsteg.

Vilken klippa …
Citera
2024-06-10, 05:28
Medlem
Är dem kvar i sverige
Citera
2024-07-09, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buskas
Är dem kvar i sverige

Verkar som några är utkastade några av dessa med många år i klubben.

Stämmer det att D.L är en av dessa?
Citera
2024-07-09, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nockjalla

Varför utkastade?
Citera
2024-07-10, 14:23
Medlem
Nidingrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nockjalla

Jag har också hört ett rykte om att D.L är out.
Citera
2024-07-23, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.puppy
HAHAHHAHAH FAILED HAHAHAHAH
hahaha det här säger dennis för några dagar sen
Outlaws fortsätter växa och är enligt Dennis Petersen större än någonsin i Sverige. I nuläget tillhör 327 personer Outlawssfären, enligt honom.
alla ni som snackar skit käften med er nu och läs outlaws är ett av dom större gängen dom ringde inte polisen dom dumpade mannen på sjukhus läs gärna detta innan ni svarar mig speciellt du som säger dom är 30 personer du kan dra
http://www.expressen.se/1.2629929

Hört flera olika teorier om Denn!s peters.n om att han flydde till Spanien med en Roger L@radon som även va med i Omc.
Några säger att han är död vilket är blandat med att han skulle fejkat sin död.

Vad stämmer?
Citera
2024-07-23, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nidingr
Jag har också hört ett rykte om att D.L är out.

Vem har nu ledande position?

Red?
Jampe? Som även enligt info funderar på patch over till Cmc.
Citera
2024-07-23, 10:59
Medlem
Är han den där mathias med fortfarande
Citera
2024-07-23, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buskas
Är han den där mathias med fortfarande

Nej
Out som D.L
Citera
2024-07-23, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoderbergXXX
Nej
Out som D.L

Oj
Dem har ju varit med länge ju
Citera
2024-08-03, 02:28
Medlem
Outlaws MC Norway: På deras hemsida står det att de har et chapter "North". Det skulle betyda norr om Trondheim någonstans. Är det någon som vet var detta chapter ligger? Nordnorge har traditionellt varit starkt influerat av Hells Angels. Ofta är det etablerade klubbar som patcher over, är det någon som vet vilken klubb det är?

Det står också på hemsidan att de har et prospectchapter i Bergen. Nu hör jag att fullpatchede Outlaws är i Bergen. Återigen, är det någon som vet vilken klubb i Bergen som har patched över? Bergen och västra Norge är också traditionellt starkt influerade av HA.

Ursäkta om den här tråden bare omhandler Outlaws MC Sweden
Senast redigerad av Sharkimedes 2024-08-03 kl. 02:36.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in