Citat:
Ursprungligen postat av chromacor
Två personer är folkbokförda på hennes adress, hon och en snubbe.
Citat:
Ursprungligen postat av gmn
Om det är hennes karl har hon lyckats få tag på lite lammkött, han är nästan på dagen sex år yngre.
Snubben som Rio Cederlund gift sig med, har barn med och bor ihop med är - en J*ns Er*ksson, född 1977. Vad är det för herre? Någon som vet vem denne utvalde är?
Citat:
Ursprungligen postat av Birabacken
Tycker Rio är rätt het! Nån som kan ordna bilder?
Hon har alltid varit het. Allt annat är en felsyn. Huruvida det passar som psykolog på fältet att ha den auran och blicken, är just något man kan ställa en fråga om. Det finns risker om psykologen är så intagande som Rio är (eller
var - det var ett tag sedan jag såg henne "live").
Citat:
Ursprungligen postat av Maeglin
Tror att den här skvallertråden kommer att självdö. Rio är en intelligent kvinna med en underbar personlighet. Jag har mycket svårt att tänka mig några eventuella skelett i hennes garderob.
Kanske har du en relevant poäng i detta. I dag är hon väl inte direkt så vidare värst kändiskompatibel heller? Smaskigt, uppseendeväckande skvaller kan vi kanske glömma.
Citat:
Ursprungligen postat av Maeglin
Fredrik och Filip är inte alls umgängesmaterial för Rio.
Dessa två är på tok för antiintellektuella. Det blir svårt då att kunna umgås med den genomintelligenta Cederlund.
Citat:
Ursprungligen postat av Anabel_89
Jag hade henne som psykolog under en tid förut, visste inte att hon var känd!
Hur var det? Var hon en bra psykolog - för dig? Berätta mer!
Citat:
Ursprungligen postat av JBugster
Hon verkade ju riktigt dryg när hon var med i Boston Tea Party, hon verkade bara vilja trycka ner Filip och Fredrik.
Ingen särskilt trevlig typ.
Inte alls, är min uppfattning. I det tillgjorda sammanhang som det var där i studion, så var hon synnerligen ödmjuk, trevlig, kul och härlig.
Frågan i dag:
Vad gör hon nu för tiden?