Flashback bygger pepparkakshus!
  • 8
  • 9
2010-05-07, 23:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Det är väl inget försvar för Nordkorea att säga att en intill hjärntvättning indoktrinerad, stackars bonde kan känna uppriktig sorg för att diktatorn har dött.

Men hon sade typ "de har precis vunnit ett krig och det är klart de har gemenskap och det är därför han är upprörd" eller något dylikt.
Citera
2013-01-30, 15:06
Medlem
JBugsters avatar
Hon verkade ju riktigt dryg när hon var med i Boston Tea Party, hon verkade bara vilja trycka ner Filip och Fredrik.

Ingen särskilt trevlig typ.
Citera
2013-01-31, 21:58
Medlem
Smerchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JBugster
Hon verkade ju riktigt dryg när hon var med i Boston Tea Party, hon verkade bara vilja trycka ner Filip och Fredrik.

Påminde väldigt mycket om hon i Gökboet, Miss Ratchet (?) tyckte jag.
Citera
2013-02-01, 00:09
Medlem
Ninenas avatar
Rio bytte namn från kersi Märta, hon har samiska rötter. Hon var nog rätt vild tidigare men har nu varit ihop länge med sin man som är några år yngre och snygg. Hon har fyra barn och tre av dem är alltså trillingar! Hon är förjäkla skärpt, analytisk och kvick i huvudet. Och en intensiv personlighet.
Citera
2013-02-01, 01:34
Medlem
Mediemannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chromacor
Två personer är folkbokförda på hennes adress, hon och en snubbe.
Citat:
Ursprungligen postat av gmn
Om det är hennes karl har hon lyckats få tag på lite lammkött, han är nästan på dagen sex år yngre.
Snubben som Rio Cederlund gift sig med, har barn med och bor ihop med är - en J*ns Er*ksson, född 1977. Vad är det för herre? Någon som vet vem denne utvalde är?
Citat:
Ursprungligen postat av Birabacken
Tycker Rio är rätt het! Nån som kan ordna bilder?
Hon har alltid varit het. Allt annat är en felsyn. Huruvida det passar som psykolog på fältet att ha den auran och blicken, är just något man kan ställa en fråga om. Det finns risker om psykologen är så intagande som Rio är (eller var - det var ett tag sedan jag såg henne "live").
Citat:
Ursprungligen postat av Maeglin
Tror att den här skvallertråden kommer att självdö. Rio är en intelligent kvinna med en underbar personlighet. Jag har mycket svårt att tänka mig några eventuella skelett i hennes garderob.
Kanske har du en relevant poäng i detta. I dag är hon väl inte direkt så vidare värst kändiskompatibel heller? Smaskigt, uppseendeväckande skvaller kan vi kanske glömma.
Citat:
Ursprungligen postat av Maeglin
Fredrik och Filip är inte alls umgängesmaterial för Rio.
Dessa två är på tok för antiintellektuella. Det blir svårt då att kunna umgås med den genomintelligenta Cederlund.
Citat:
Ursprungligen postat av Anabel_89
Jag hade henne som psykolog under en tid förut, visste inte att hon var känd!
Hur var det? Var hon en bra psykolog - för dig? Berätta mer!
Citat:
Ursprungligen postat av JBugster

Inte alls, är min uppfattning. I det tillgjorda sammanhang som det var där i studion, så var hon synnerligen ödmjuk, trevlig, kul och härlig.

Frågan i dag:
Vad gör hon nu för tiden?
Citera
2013-02-01, 01:35
Medlem
Mediemannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ninena
Rio bytte namn från kersi Märta, hon har samiska rötter. Hon var nog rätt vild tidigare men har nu varit ihop länge med sin man som är några år yngre och snygg. Hon har fyra barn och tre av dem är alltså trillingar! Hon är förjäkla skärpt, analytisk och kvick i huvudet. Och en intensiv personlighet.
Jag håller med dig om beskrivningen av henne.
När bytte hon namn? Och hur då, menar du? Dessa två står ju kvar i hennes namn på Ratsit (Rio Kersti-Märta Cederlund).
Citera
2013-02-01, 10:17
Medlem
Ninenas avatar
Hon tog Rio efter en Duran Duran-låt om jag fattat rätt. När vet jag inte. Men det är länge sen, hon var nog rätt ung. Hennes man har hon varit ihop med länge, han var nog bara max 20 eller så när de träffades så då var ju åldersakillnaden "större" än nu.
Citera
2013-02-01, 10:19
Medlem
Ninenas avatar
...och vad gör hon nu för tiden? Hon forskar väl på psykologiska institutionen Stockholms universitet eller?
Citera
2013-02-01, 16:07
Medlem
Mediemannens avatar
Citat:
Rio bytte namn från kersi Märta, hon har samiska rötter.
Citat:
Hon tog Rio efter en Duran Duran-låt om jag fattat rätt. När vet jag inte. Men det är länge sen, hon var nog rätt ung. Hennes man har hon varit ihop med länge, han var nog bara max 20 eller så när de träffades så då var ju åldersakillnaden "större" än nu.
Jag har kollat lite på detta nu.
Hon är född i Husie, Malmö.
Samiska rötter? Hur menar du? På mammans sida? (Pappan är född i Katarina församling, Sthlm, f.ö.)

Fram till 1996-04-19 hette tjejen i fråga: Kersti-Märta Cederlund. Rio antog hon alltså 19 april 1996.

Duran Duran-albumet Rio släpptes 10 maj 1982.
Citera
2013-02-01, 18:21
Medlem
Ninenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mediemannen
Jag har kollat lite på detta nu.
Hon är född i Husie, Malmö.
Samiska rötter? Hur menar du? På mammans sida? (Pappan är född i Katarina församling, Sthlm, f.ö.)

Fram till 1996-04-19 hette tjejen i fråga: Kersti-Märta Cederlund. Rio antog hon alltså 19 april 1996.

Duran Duran-albumet Rio släpptes 10 maj 1982.

Jag vet faktiskt inte hur långt tillbaka hon har samiska rötter. Trodde att det var någon av föräldrarna men jag kan ha trott fel. Kersti-Märta är ett rätt typiskt samiskt namn. Tycker att hon har samiska drag också.
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in