Flashback bygger pepparkakshus!
2007-10-18, 23:44
Medlem
Blaupens avatar
För en tid sedan drömde jag om att jag hade sex med en kvinna som jag aldrig träffat i det verkliga livet...två veckor senare drömmer jag om att jag har sex med exakt samma kvinna, som jag aldrig träffat alltså. Hur kan detta inträffa? Samma utseende hade hon och nästan i exakt samma miljö. Mycket skumt och jag har försökt analysera vem det kan vara utan vidare lycka...?
Citera
2007-10-18, 23:47
Medlem
Arthur Dents avatar
Har själv haft ett förhållande med en rödhårig, mkt vacker kvinna i en återkommande dröm. Skumt det där, tänker på henne fortfarande ibland.
Citera
2007-10-18, 23:48
Medlem
Glada Taskens avatar
om jag vore en drömtydare skulle jag sagt att det är kvinnan i ditt lic och att du snart kommer att träffa henne. Så håll utskik. Ni är ämnade för varandra
Citera
2007-10-18, 23:50
Medlem
sacce303s avatar
du kan ha snappat upp henne undermedvetet nån stans medans du gjorde nått annat
hjärnan registrerar mycke mera än det du tänker på för stunden
Citera
2007-10-19, 00:05
Medlem
Hennes utseende kommer helt klart från någon eller flera kvinnor du har sett i media - på någon reklam, i en tidning, eller liknande. Men detta betyder självklart inte att om kvinnan ser ut som Angelina Jolie är A.J., utan att hon har hennes kropp och du har fyllt in personligheten.

För mig är det ovanligt med återkommande drömfigurer som är unika i drömvärlden. Jag tror inte att det finns någon sådan i min drömvärld överhuvudtaget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in