För en tid sedan drömde jag om att jag hade sex med en kvinna som jag aldrig träffat i det verkliga livet...två veckor senare drömmer jag om att jag har sex med exakt samma kvinna, som jag aldrig träffat alltså. Hur kan detta inträffa? Samma utseende hade hon och nästan i exakt samma miljö. Mycket skumt och jag har försökt analysera vem det kan vara utan vidare lycka...?
om jag vore en drömtydare skulle jag sagt att det är kvinnan i ditt lic och att du snart kommer att träffa henne. Så håll utskik. Ni är ämnade för varandra
Hennes utseende kommer helt klart från någon eller flera kvinnor du har sett i media - på någon reklam, i en tidning, eller liknande. Men detta betyder självklart inte att om kvinnan ser ut som Angelina Jolie är A.J., utan att hon har hennes kropp och du har fyllt in personligheten.
För mig är det ovanligt med återkommande drömfigurer som är unika i drömvärlden. Jag tror inte att det finns någon sådan i min drömvärld överhuvudtaget.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!