• 1
  • 2
2008-11-25, 12:05
Medlem
Oj

Märkte att jag glömde att säga vilket av programmen ni ska ladda ner.

Det är det som heter "Lancraft"
Ladda ner det, klistra in i WC3 Mappen, dubbelklicka, Klistra in Hostens hamachi IP och klicka på Run/Start Warcraft..

Gå in i Lan och kör hårt..

/O
Citera
2008-11-26, 15:13
Medlem
Funkade det?

/O
Citera
2008-12-07, 18:26
Medlem
Jag har ett mycket märkligt problem med hamachi.

När jag skapar ett spel ser alla mitt spel och vi kan spela och ha roligt. När någon av de andra skapar ett spel ser ingen av oss deras spel förutom jag, jag ser alla deras spel. Därför måste alltid jag skapa när vi ska spela.

Vi har checkat av alla saker i hamachi och kommit fram till att vi har exakt samma inställningar.

Missförstå nu inte. Jag kan alltså se när någon av de andra skapat ett spel men jag är den ende som gör det.

Vi har även testat att skapa både med och utan router och det gör ingen skillnad.

Min teori är då att det inte kan vara nåt fel med deras brandväggar eftersom jag bevisligen kommer in i deras spel. Det enda som vi kan komma på att det är en bugg i programmet hamachi.

Har ni några erfarenheter av detta?
Citera
2008-12-10, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av djokoto
Jag har ett mycket märkligt problem med hamachi.

När jag skapar ett spel ser alla mitt spel och vi kan spela och ha roligt. När någon av de andra skapar ett spel ser ingen av oss deras spel förutom jag, jag ser alla deras spel. Därför måste alltid jag skapa när vi ska spela.

Vi har checkat av alla saker i hamachi och kommit fram till att vi har exakt samma inställningar.

Missförstå nu inte. Jag kan alltså se när någon av de andra skapat ett spel men jag är den ende som gör det.

Vi har även testat att skapa både med och utan router och det gör ingen skillnad.

Min teori är då att det inte kan vara nåt fel med deras brandväggar eftersom jag bevisligen kommer in i deras spel. Det enda som vi kan komma på att det är en bugg i programmet hamachi.

Har ni några erfarenheter av detta?

Det är en bug.
Man får starta om och starta om osv osv tills det funkar.

Finns inget VI kan göra åt saken förutom att nöja oss med att den hosten som det funkar hos får helt enkelt Hosta.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in