Citat:
Ursprungligen postat av Bogomil
Före jag får en smäll över fingrerna p.g.a. av jag uta på dom 'vanliga' tråderna blir involverat .... för mycket OT ... i det senaste uppblossande av debatten om religions-forumets policy, vill jag posta detta inlägg som jag kan referera till när det blir aktuellt; istället för att föra en irrelevant 'lokal'-debatt om det annanstans.
Tydligen vill en del teister, mera eller mindra öppet, igen försöka göra religions-forumet till en exklusiv anslagatavla för teism, teistiska dogmer, teistisk metodologi eller teistiska premisser .... som implicit föreslås vara kritik-fridlysta:
"Vad har du här att göra, Bogomil?" (Iblant inte bara jag som 'satan-ikon').
Plus att det i detta samband också framföras en del helt irrelevante kommentarer på gissnings-underlag om forumdeltagares privatliv och motivations-psykologi på pop-psykologi-nivå.
(Jag har inga protester mot inläggs-relevante och någonlunde validerade psykologiska betraktninger).
Så ... anti-Ateister, kroniska gnällmånser med kritik-fobia eller forum-fickadvokater .... det är HÄR jag anser vara stället att föra DEN debatt, och det blir här jag gärna tar den upp.
Reg datum: 2012-04-10, inlägg: 9712, mer än 95% inom Religion.
Här, mina damer och herrar, har vi en knivskarp kille som har smakat litet för mycket etanol och blivit på pickalurven. Han saknar definitivt inte tid.
Ovanstående skriver här ett inlägg som avhandlar och deklarerar hans självutnämnt oerhört intressanta explosivt fikonspråksfrossande indoktrinerade pompösa monstruösa uppblåsta svaga självupptagna egos fantastiska intressanta agendor, vilket är
fullständigt OT. Det hela motiveras på ett manér som närmast påminner om en diktators.
Det här stället får Nordkorea och ett nazistiskt kz-läger att framstå som sympatiska och kloka platser.
Vilken anstalt detta stjärnskott sitter på, och vad han, med sin, uppenbarliga, totala brist på normal sysselsättning i livet, gjort för att uppnå denna sällsynt suveräna status på FB torde säkerligen kunna sysselsätta en och annan psykiatriker.
Jakten på kunskap och varför ngn, i sin "teistiska" "vidskepliga" tro på en fridfull och god värld, skulle vilja skapa en fundamentalistisk religion vars enda agenda är att trycka upp en atombomb i det fikontjafsande försoffade stjärnskottet "Bogomils" försuttna köttiga arsle går här troligen vidare under översteprästen "bogomils" knivskarpa ledning. -I all evighet.
Här vill man verkligen vara och förkovra sig.
Alla Ni jävla nollor som tror på en god gud eller några andra teistiska jävla tomtar och troll, Ni vet ingenting, av med foliehatten för helvete! Här vajar insiktens fana högt, all världens kunskapstörstande och kloka människor, här sitter gräddan av vår skapelses intelligentia och häckar under ledning av översteprästen "Bogomil" som i yttrandefrihetens namn lyckats utnämna sig själv till diktator!
I detta, den knivskarpa hjärnan och översteprästen "Bogomils" egna hermetiskt tillslutna dårhus, är vi fullt upptagna med att kritisera varandra, att knipa käft och börja kritisera sig själv är förbjudet! (Förutsatt att du inte villigt gapar stort och tar emot "Bogomils" sats, även om den är väldigt svag, för han verkar mest bete sig som en ensam övergiven ful och äcklig gammal gubbe som efter en hel livstid av skit, in i det sista, desperat förnekandes sin väntan på en enkel biljett till det eviga helvetet, sitter och letar efter aningslösa offer att pissa i ansiktet med sin knivskarpa "ateism").