Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-01-08, 16:26
  #145
Medlem
Teodoras avatar
Hejhej! Det har inte hänt så mycket nytt. Tavlan är inte värderad och förbannelsen har inte kickat in, trots att jag har skymfat den med allehanda accessoarer för att göra den mindre läskig.
För närvarande bildar den ett litet fint och politiskt inkorrekt stilleben tillsammans med en frenologibyst och några kinesiska nickedockor.

Funderade ett tag på att sätta upp den i korridoren på jobbet och studera reaktionerna, men kom fram till att det förmodligen skulle vara dåligt för min karriär.
Citera
2012-01-08, 17:02
  #146
Medlem
fritjofkonkass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teodora
Hejhej! Det har inte hänt så mycket nytt. Tavlan är inte värderad och förbannelsen har inte kickat in, trots att jag har skymfat den med allehanda accessoarer för att göra den mindre läskig.
För närvarande bildar den ett litet fint och politiskt inkorrekt stilleben tillsammans med en frenologibyst och några kinesiska nickedockor.

Funderade ett tag på att sätta upp den i korridoren på jobbet och studera reaktionerna, men kom fram till att det förmodligen skulle vara dåligt för min karriär.

Vad kul att få en uppdatering! Vad du än gör, släng aldrig tavlan! Det är din plikt att förmedla den till kommande generationer. (Kolla in min signatur )
Citera
2012-01-08, 17:12
  #147
Medlem
Teodoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fritjofkonkas
Vad kul att få en uppdatering! Vad du än gör, släng aldrig tavlan! Det är din plikt att förmedla den till kommande generationer. (Kolla in min signatur )

Aww, hahaha.
Tavlan möts av så mycket värme här på FB. Det är intressant.
IRL möts den bara av avsky. Folk ser så otroligt äcklade ut när de får se den. Barn har t.o.m. börjat gråta helt otröstligt.
Citera
2012-01-08, 19:17
  #148
Medlem
usch, nu kommer jag inte att kunna sova inatt
Citera
2012-03-05, 15:01
  #149
Medlem
Bananrepubliks avatar
Får lite Screamin' Jay Hawkins-vibbar av den där tavlan btw: Länk

Undra varför?



[Screamin' Jay Hawkins brukar ofta anses vara den första chock-rockaren. Fast han körde med voodoo-tema istället för goth.]
Citera
2012-03-26, 03:29
  #150
Medlem
devilzeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teodora
Aww, hahaha.
Tavlan möts av så mycket värme här på FB. Det är intressant.
IRL möts den bara av avsky. Folk ser så otroligt äcklade ut när de får se den. Barn har t.o.m. börjat gråta helt otröstligt.
Du skickade alltså aldrig iväg en bild på tavlan till galleriet? Fantastisk tavla förövrigt, hade hängt den över sängen om jag hade ägt den.
Citera
2012-03-26, 10:43
  #151
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teodora
Hejhej! Det har inte hänt så mycket nytt. Tavlan är inte värderad och förbannelsen har inte kickat in, trots att jag har skymfat den med allehanda accessoarer för att göra den mindre läskig.
För närvarande bildar den ett litet fint och politiskt inkorrekt stilleben tillsammans med en frenologibyst och några kinesiska nickedockor.

Funderade ett tag på att sätta upp den i korridoren på jobbet och studera reaktionerna, men kom fram till att det förmodligen skulle vara dåligt för min karriär.
Haha skönt med uppdatering! Jag tror stenhårt på att den blir perfekt att ha till jobbet, lite humor måste man väl ha. Det är alltid bra för karriären.

Citat:
Ursprungligen postat av Psychopatic
Jag har den här i hallen:
http://i50.tinypic.com/2uy29ox.jpg (försök borse från ljuset, så är den lite läskig).

Beksinski tror jag konstnären heter. Sök på det, jäklig härliga verk!
Haha den där har jag också på väggen, så skön! Den hänger tillsammans med denna:
http://25.media.tumblr.com/tumblr_lh...epdno1_400.jpg
Citera
2015-08-19, 00:33
  #152
Medlem
Allwayz0ntops avatar
Ursäkta mig för att jag bumpar en extremt gammal tråd, men jag MÅSTE bara få se en bild på denna mytomspunna tavla!

Den är borta på alla länkar..
Citera
2015-08-19, 02:28
  #153
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allwayz0ntop
Ursäkta mig för att jag bumpar en extremt gammal tråd, men jag MÅSTE bara få se en bild på denna mytomspunna tavla!

Den är borta på alla länkar..

Allt jag lyckas hitta är Traxdatas profilbild, där denne neger finns. https://static.flashback.org/img/avatar/22/92740.jpg
Hittar ingenting annars vid en Googlesökning (eller flera)
Citera
2015-08-19, 02:40
  #154
Medlem
Allwayz0ntops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st0ckis
Allt jag lyckas hitta är Traxdatas profilbild, där denne neger finns. https://static.flashback.org/img/avatar/22/92740.jpg
Hittar ingenting annars vid en Googlesökning (eller flera)
Tack!
Den där lilla bilden räckte gott och väl för ännu en sömnlös natt..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback